خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

شرکت توزیع برق مازندران ۱۸ میلیارد تومان طلب کار است / رتبه نخست شرکت توزیع برق مازندران در مدیریت مصرف برق درکشور

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۹۷۴

شرکت توزیع برق مازندران یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک دارد که از این تعداد ۸۰ درصد، مشترکین مربوط به مشترکین خانگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: در حال حاضر ۷۰ هزار مگاوات نیروگاه در کشور نصب شده انرژی است که حدود ۴۰ هزار مگاوات از این ظرفیت قابل بهره برداری است.

به گزارش ایلنا از ساری، منوچهر جعفری در نشست با سرپرستان خبرگزاری ها در استان مازندران با بیان اینکه شرکت توزیع برق مازندران سال گذشته در بین ۴۲ شرکت توزیع برق کشور رتبه نخست را در مدیریت مصرف برق به دست آورده است گفت: شرکت توزیع برق مازندران یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک دارد که از این تعداد ۸۰ درصد، مشترکین مربوط به مشترکین خانگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در این خصوص افزود: سالانه بین ۵۰ تا ۶۰ هزار مشترک به شمار مشترکان زیر پوشش این شرکت افزوده می شود.

وی طول خطوط شبکه فشار متوسط و ضعیف در مازندران را به ترتیب ۱۰ هزار و ۱۴۳ و ۱۳ هزار و ۹۸۰ کیلومتر ذکرکرد و اظهارداشت: از مجموع طول خطوط شبکه های برق رسانی مازندران حدود ۲۵ درصد فرسوده و نیازمند اصلاح و باسازی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اعلام اینکه در تابستان سال گذشته ۹۳ مگاوات صرفه‌جویی در مصرف برق را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: این میزان کاهش به اندازه مصرف دو شهر نکا و گلوگاه در استان مازندران بوده است.

جعفری با بیان اینکه در مازندران و گلستان در زمان اوج مصرف ۳ هزار و ۶۰۰ مگاوات برق مصرف می‌شود، تصریح کرد: این در حالی است که در فصل زمستان شاهد کاهش مصرف برق به میزان یک دوم مصرف برق در تابستان هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران میزان هزنیه تولید برق را ۸۳ تومان را به ازای هر کیلووات اعلام کرد و گفت: این درحالیست که هم اکنون بطور میانگین ۴۳ تومان از مشترکان دریافت می شود.

جعفری با بیان اینکه دو زمان اوج مصرف از ساعت ۱۱ تا ۱۶ بعد از ظهر و دیگری از غروب آفتاب تا ساعت ۲۴ شب زمان پیک مصرف برق در شرکت توزیع برق تعریف شده است گفت: میزان مصرف برق استان در تیرماه امسال در شرایط اوج هزار و ۲۶۱ مگاوات بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: برای اجرای طرح توسعه خطوط ازجمله احداثخط ۲۰ کیلوولت، برق رسانی به چاههای کشاورزی و شهرک های صنعتی ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار و برای اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق رسانی مازندران ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی درپایان افزود: شرکت توزیع برق مازندران ۱۸ میلیارد تومان از مردم و ادارات در سطح استان مطالبه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز