خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

نصب دستگاه خودپرداز در محدوده راه آهن

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۰۹۰

استفاده از خودپرداز حق شهروندان است و باید زودتر رسیدگی شود زیرا یکی از مهمترین خواسته مردم در ملاقات های عمومی و دیدار در مساجد همین بحثبود.

فرماندار قائم شهر گفت: استقرار و راه اندازی دستگاه خودپرداز و دفاتر پست بانک از نیازهای ضروری منطقه حریم راه آهن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در جلسه راه اندازی خودپرداز باجه بانکی و پست بانک در حریم راه آهن با بیان اینکه شهروندان این منطقه بدلیل دوری دچار مشکل دریافت پول هستند اظهار داشت: علاوه بر پیمودن راه باید مشکل ترافیک را هم به جان بخرند.

وی ادامه داد: درخواست جدی ما این است همه کمک کنند تا این امر محقق شود ورضایت شهروندان ساکن در حریم راه آهن جلب شود تا نگاه غلطی که وجود دارد مبنی بر اینکه به اهالی پشت راه آهن خدمات داده نمی شود برداشته شود.

فرماندار شهرستان قائم شهر با بیان اینکه تعدادی از مساجد و اعضای هیأت امنا برای دادن مکان در محدوده حریم مسجدبرای نصب دستگاه خودپرداز اعلام آمادگی کردند افزود: برای امنیت و حفظ این دستگاهها نیز می توان علاوه بر مطرح کردن در جلسه شورای تامین شهرستان، از خود هیأت امنا و فرماندهان پایگاه مقاومت کمک گرفت.

محمدی از شعب بانک ملی و صادرات و مسئول دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان خواست تا کارشناسانی را به مناطقی که توسط فرمانداری برای نصب این دستگاهها معرفی شده اعزام کنند واین افراد از نزدیک همه جوانب امر را بررسی کنند.

وی با اشاره به اینکه شعب بانکها باید این مناطق را ارزیابی کنند اظهار داشت: اگر از طرف بانک و دفاتر پیشخوان مورد تایید قرار گرفت ما مجوز را از مدیر عامل دریافت می کنیم و گرفتن مجوز کار چندان سختی نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر افزود: استفاده از خودپرداز حق شهروندان است و باید زودتر رسیدگی شود زیرا یکی از مهمترین خواسته مردم در ملاقات های عمومی و دیدار در مساجد همین بحثبود.

در ادامه سرپرست بانک صادرات گفت: برای راه اندازی و نصب خودپرداز در محدوده حریم راه آهن آمادگی کامل داریم به شرط اینکه مسائل امنیتی لحاظ شود.

بهنام ناظری ادامه داد: نیاز است کارشناس بانک صادرات به مناطق مورد نظر فرمانداری جهت بازدید و ارزیابی اعزام شود تا در صورت تایید با حفظ مسائل امنیتی شعبه ای در آن منطقه احداثشود.

وی با بیان اینکه شهرستانهای قائم شهر و سوادکوه دارای ۱۶ دستگاه خودپرداز می باشد خاطر نشان کرد: بانک صادرات این آمادگی را دارد در روزهای تعطیل هم کارمندی در شعبه مشغول کند.

همچنین نماینده بانک ملی به نصب دستگاه در شهرک یثرب اشاره کرد و گفت: در این منطقه از نظر نصب و امنیت مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم در حریم راه آهن اتفاق نیفتد.

مسلم علی پور افزود: برای راه اندازی شعبه و دستگاه خودپرداز آمادگی داریم و امیدواریم با حفظ مسائل امنیتی و ارزیابی منطقه این امر محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز