خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

۴۰۰ نفر با راه اندازی کارخانه کمپوست مشغول کار می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۴۷

قلیان شاید فی النفسه بد نباشد اما توتونی که وارد بازار می شود بواسطه آلودگی با موادهای صنعتی و دخانیاتی برای سلامتی مضر است و متاسفانه افراد را به سمت اعتیاد سوق می دهد.

فرماندار قائم شهرگفت: مدیران و مسئولین اجرایی باید قدرت ریسک پذیری خود را بالا ببرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر " مهدی محمدی " در جلسه شورای امنیت غذایی با بیان اینکه مدیران و مسئولین اجرایی باید قدرت ریسک پذیری خود را بالا ببرند اظهار داشت: قدرت ریسک پذیری در بعضی از مدیران بعد از انقلاب به صفر رسید و میز پرستی در اولویت قرار دارد که همین امر باعثمی شود کارها به نتیجه دلخواه نرسد.

وی به مشکل زباله در شهرستان اشاره کرد و گفت: زباله در دنیا هم قابل هضم نیست و یا بهتر است بگوییم نداشتن اراده و مکانیزم دلایل حل نشدن این معضل در شهرستان است.

فرماندار قائم شهر ادامه داد: به تازگی با سرمایه گذاری وارد مذاکره شدیم و توافقات اولیه انجام شد و آماده ایم تیم شهرداری طی سفری از امکانات و کارخانه این سرمایه گذار بازدید داشته باشند.

محمدی افزود: حسن این سرمایه گذار در این است که نه زمین می خواهد و نه فقط می خواهد دستگاه را بفروشد و خواهان این است که خود بهره بردار شود.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ نفر با احداثکارخانه کمپوست مشغول کار می شوند یادآور شد: این سرمایه گذار روزی ۱۰۰۰ تن زباله می خواهد و موظف شد نیروگاه را نیز در کار خودش پیش بینی کند.

فرماندار شهرستان قائم شهرتاکید کرد: پیگیری ها همچنان ادامه دارد و از دستگاههای نظارتی و امنیتی خواستم همه جوانب را بررسی کنند تا به نتیجه مطلوب که همان حل معضل زباله شهرستان است برسیم.

محمدی به محل دفن و دپوی زباله قائم شهر اشاره کرد و افزود: به دفعات از شهردار خواسته شد که این مکان آهک پاشی و خاکپاشی شود که هزینه هنگفت هم نمی خواهد تا علاوه بر دفع حشرات و حیوانات از وظایف دستگاه نظارتی هم کاسته شود که متاسفانه انجام نشد.

وی ادامه داد: قریب به ۱۰ روز است که از شهردار خواستیم برنامه ریزی کند و از کارخانه کمپوست واقع در آق قلا بازدید داشته باشد تا با دیدن کمپوست داخلی در سفر بازدید ازکارخانه کمپوست در خارج از کشور ذهن ها باز شود تا اگر سوالی پیش آمد پرسیده شود و مرتفع گردد که متاسفانه این امر تا به امروز محقق نشد.

محمدی در بخش دیگر به جمع آوری قلیان ها اشاره کرد و تاکید کرد: قلیان شاید فی النفسه بد نباشد اما توتونی که وارد بازار می شود بواسطه آلودگی با موادهای صنعتی و دخانیاتی برای سلامتی مضر است و متاسفانه افراد را به سمت اعتیاد سوق می دهد ودر مجموع کشور باید این جمع آوری انجام شود.

فرماندار قائم شهر اظهار داشت: شهرهای استان مازندران بصورت موزاییکی بهم متصل هستند که همین امر باعثمی شود با پاکسازی در شهرستان جوانان به شهرهای همجوار مراجعه کنند در نتیجه جمع آوری باید در سطح استان انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز