خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری:

آموزش و پرورش ناحیه یک ساری دومین رتبه پوشش تحصیلی مدارس غیر دولتی در کشور را داراست

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۶۲

حد مشارکت در آموزش و پرورش ناحیه یک ساری تقریبا بی نظیر است از اینرو این مسئله یک فرصت خوب و مغتنمی است که انشاالله بتوانیم در این جلسه با تصمیمات گرفته شده در حول حمایت از مشارکت ها بهترین استفاده را ببریم.

بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی ناحیه یک ساری مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، حامد دیانی در جلسه شورای نظارت بر مدارس و آموزشگاه های غیر دولتی با مهم خواندن مشارکت ها در آموزش و پرورش آن را عامل مهم برون رفت از مشکلات عدیده این دستگاه معرفی کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری بیان داشت: حد مشارکت در آموزش و پرورش ناحیه یک ساری تقریبا بی نظیر است از اینرو این مسئله یک فرصت خوب و مغتنمی است که انشاالله بتوانیم در این جلسه با تصمیمات گرفته شده در حول حمایت از مشارکت ها بهترین استفاده را ببریم.

وی افزود: از مجموع ۳۶۰۰۰دانش آموز در حال تحصیل در آموزش و پرورش ناحیه یک ساری حدود ۱۰۵۰۰ نفر آن در مدارس غیر دولتی مشغول تحصیل می باشند.

دیانی با بیان این که بعد از شهر تهران بالاترین پوشش تحصیلی مدارس غیر دولتی مربوط به آموزش و پرورش ناحیه یک ساری می باشد خاطر نشان کرد: سهم اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ساری از مدارس غیر دولتی ۶۲ مدرسه می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز