خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

بیشترین ناهنجاریهای جامعه در میان معتادان است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۶۶

در حال حاضر ۳۱ مرکز رسمی درمان تحت مجوز شبکه بهداشت مشغول فعالیت هستند که خدمات لازم برای کاهش انگیزه در معتادان با روش های علمی و نوین را ارائه می دهند.

فرماندار بهشهر گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ معتاد بهشهری مشغول گذراندن دوران نقاهت برای ترک استفاده از مواد مخدر هستند.

به گزارش ایلنا از بهشهر، " محمدتقی نورزاد " روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی متکدیان شهرستان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر ۳۱ مرکز رسمی درمان تحت مجوز شبکه بهداشت مشغول فعالیت هستند که خدمات لازم برای کاهش انگیزه در معتادان با روش های علمی و نوین را ارائه می دهند.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات موثری که پس از پایان دوره درمان معتادان در بهشهر انجام می شود، پیگیری برای حل مشکلات شخصی تا حد امکان است که از این طریق می توان زمینه برای بازگشت دوباره این افراد به سمت استفاده از مواد مخدر را کاهش داد.

فرماندار بهشهر افزود: بیشترین ناهنجاریهای جامعه در میان معتادان است که باید با پیشگیری، درمان و مقابله، از گسترش دامنه نفوذ و آسیب های ناشی از مواد مخدر کاست.

نورزاد به تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی برای مبارزه با سوداگران مرگ اشاره کرد و افزود: تیر ماه امسال بهشهر با ۹۱ درصد افزایش کشف مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، دارای بیشتری کشفیات درمازندران بود.

مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر نیز در این مراسم گفت: ساماندهی این معضل خانمانسوز به تنهایی موثر و کارگشا نیست و همکاری و هماهنگی دستگاهها برای ساماندهی معتادان خیابانی ضروری است.

" فاطمه ذبیح پور " افزود: در حال حاضر اغلب متکدیان بهشهر، افراد مسن و حاشیه نشین هستند که از شهرهای همجوار به تکدی گیری در شهر مشغول اند.

وی ادامه داد: سال گذشته شهرداری بهشهر ۵۶ متکدی و ۳۱ معتاد را از خیابان ها جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد اعزام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز