خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

امیدواریم سرمایه گذار نساجی به تعهدش عمل کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۷۷

برای حل مسائل شهرستان تا جایی که امکان دارد در حوزه شهرستان و استانی پیگیری کنیم و اگر به نتیجه نرسیدیم سعی کردیم از نمایندگان کمک بگیریم تا مسائل شهرستانی از تهران پیگیری شود.

فرماندار قائم شهر گفت: آنچیزی که در حال حاضر اتفاق می افتد، تعامل و همکاری دوسویه بین مجموعه دستگاههای اجرایی شهرستان قائم شهر و فرمانداری است که آرام آرام در حال شکل گیری می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در جلسه شورای اداری با بیان اینکه تعامل و همکاری دوسویه بین مجموعه دستگاههای اجرایی قائم شهر و فرمانداری آرام آرام در حال شکل گیری است اظهار داشت: ممکن است این کار زمان بر باشد اما این تعامل آغاز شد.

وی به برنامه ریزی برای اشتغال در شهرستان اشاره کرد و افزود: برنامه ای برای آن نوشته شد و روزهای چهارشنبه در حوزه مدیران مرتبط به اشتغال به واحدهای صنعتی سرکشی می شود.

محمدی در جواب سوال نماینده مجلس مبنی بر برنامه ریزی برای اشتغال و انجام کار اظهار داشت: در ارتباط با پارک و رودخانه تلار و رودخانه سیاهرود و تپه گردکوه سمنادشت بالای ۵۰ جلسه کارشناسی با حضور سرمایه گذار برگزار شد اما معتقدم تا طرح عملیاتی نشد و به نتیجه نرسیدیم آن را منتشر نکنیم.

فرماندارشهرستان قائم شهر گفت: برای حل مسائل شهرستان تا جایی که امکان دارد در حوزه شهرستان و استانی پیگیری کنیم و اگر به نتیجه نرسیدیم سعی کردیم از نمایندگان کمک بگیریم تا مسائل شهرستانی از تهران پیگیری شود.

وی به ایجاد بازارچه های سنتی اشاره کرد و اظهار داشت: جلساتی با اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان و بخشی با حضور شورا و شهرداری انجام که قرار شد اشکالاتی که در مسیر اجرای طرح داشتیم بخشی توسط سرمایه گذارو بخشی را اعضای شورا و شهرداری حل کنند تا به جمعبندی مناسب برسیم.

محمدی افزود: برای ایجاد بازارچه هایی در ارتباط با صنایع دستی و تولیدات محلی تا به امروز ۳ جلسه کارشناسی برگزار و قرار شد در ۳ نقطه ورودی و خروجی شهر بازارچه تعبیه شود که اولین بازارچه در مسیر جاده سوادکوه قرار بگیرد که خروجی مسیر به سمت تهران است

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر با اذعان به اینکه سبد فروشان حواشی میدان امام که با فروش میوه کسب درآمد می کردند و باعثشدند ترافیک سنگینی ایجاد شود جمع آوری به نقطه دیگری منتقل شدند که به لحاظ کارشناسی امروزه جوابگو نیست افزود: و در این رابطه جلساتی با اعضای میدان تره بار قائم برگزار شد تا این عزیزان ساماندهی شوند.

محمدی ادامه داد: در حوزه نساجی پیگیری های خوبی با کمک نمایندگان مردم انجام شد و کار قشنگی صورت گرفت وامیدواریم سرمایه گذار به تعهدش عمل کند.

وی افزود: آخرین تلاشی که انجام شد، آزاد سازی دستگاههایی بود که در تملک دارایی قرار داشت بدلیل اینکه کارخانه با انتصاب جریمه ۱۵میلیارد تومان بدهکار بود بواسطه جلساتی که در استانداری و اداره کل امور مالیاتی استان صورت گرفت، قرار شد سفته های سرمایه گذار آزاد شود.

فرماندار شهرستان قائم شهر تاکید کرد: با توجه به برنامه های نوشته شده و پیگیری ها امیدواریم بتوانیم عملیاتی کنیم و امیدوارم با همدلی بین مچموعه مدیران شهرستان نقایص در مسیر اجرا و نظارت برطرف شود و به دغدغه رهبر که بحثاشتغال است رسیدگی کنیم.

محمدی با بیان اینکه از همه نصایاح و انتقادات سازنده با آغوش باز استقبال می کنیم تصریح کرد: به اعتقاد من کارهایی که در این چندماه انجام شد قابل قبول است و این اشکال وجود دارد که آن را رسانه ای نکردیم زیرا منتج به نتیجه نشد و به محض اینکه به نتیجه رسید در کوتاه ترین زمان منتشر می شود.

وی در پایان به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت اراضی کشاورزی و تغییر کاربری اشاره کرد و افزود: با توجه به دغدغه رهبری، نابودی زمینهای کشاورزی خسارت غیر قابل جبران است و و باید سازمان جهاد کشاورزی و حفاظت از محیط زیست با آن برخورد کند و از مدیریت جهاد کشاورزی خواست که این بحثجدی تر انجام شود زیرا عمق فاجعه به جایی رسید که رهبر در رابطه با جلوگیری از تبدیل اراضی کشاورزی لب به سخن گشودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز