خبرگزاری کار ایران

مدیر کل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

ارتباط ساختاری بین حامیان مالی و هیأت های ورزشی برقرار نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۳۹۸

استان مازندران از نظر شاخص از رتبه ۲۷ کشوری به رتبه نسبتا خوبی در سالهای اخیر دست یافته است و این بدلیل برگزاری مسابقات متعدد توسط هیأت ها و ورزشکاران است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: پتانسیل ورزشی در مازندران بالاست و از ظرفیت مناسبی برخوردار است اما باید ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " علی بابایی کارنامی " با بیان اینکه با استفاده از اسپانسر و حامی مالی می توان به ورزش کارگری استان کمک کرد اظهار داشت: ارتباط ساختاری بین حامیان مالی و هیأت های ورزشی هنوز به نحو مطلوب برقرار نشده است.

وی افزود: استان مازندران از نظر شاخص از رتبه ۲۷ کشوری به رتبه نسبتا خوبی در سالهای اخیر دست یافته است و این بدلیل برگزاری مسابقات متعدد توسط هیأت ها و ورزشکاران است.

مدیر کل تعاونریال، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه توقع ما از ورزش کارگری بالاست افزود: ساختارها باید هدفمند باشد تا باعثارتقاء ورزش شود.

بابایی از روسای هیأت های ورزش کارگری خواست تا پایان سال همه هزینه را برآورد کنند تا بتوانیم با توافقاتی که با کارخانه ها انجام می دهیم در جذب اسپانسر ورود پیدا کنیم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی هیأت های ورزش کارگری بسیار حائز اهمیت است زیرا کارگران از شأن و منزلت بالایی برخوردارند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با اذعان به اینکه ورزش کشور از نظر ساختاری دارای مشکلاتی است تاکید کرد: نکته اساسی این است که ما با کمبود امکانات مواجهیم و در مضیقه مالی قرار داریم.

گفتنی است در پایان این جلسه ۳۰ نفر از روسای هیأت های ورزش کارگری و کشتی گیران اعزامی به مسابقات اسپانیا تجلیل شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز