خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۶۹۴ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی بند پی بابل

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۱۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از سرمایه‌گذاری ۶۹۴ میلیارد ریالی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بندپی بابل(رجه) خبرداد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از سرمایه گذاری ۶۹۴ میلیارد ریالی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بندپی بابل(رجه) خبرداد.

به گزارش ایلنا از بابل، سید مصطفی موسوی در جلسه مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بندپی بابل که با حضور اکثریت واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل شرکت خدماتی و واگذاری اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، براساس اصل ۴۴ قانون اساسی انجام شده و در واقع مشارکت بخش خصوصی که متشکل از صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در‌‌ همان شهرک یا ناحیه صنعتی باشند، صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: با استفاده ازظرفیت شرکت خدماتی و هم افزایی، از مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی، با برنامه ریزی صحیح و اصولی، کاسته خواهد شد و واگذاری اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی تجربه‌ای نو و جدید در استان بوده که با هدف رشد و بالندگی صنعت و تولید و رفع نواقص، انجام شده است.

موسوی گفت: تمام پروژه‌های عمرانی در قالب تدوین برنامه عملیاتی، اولویت بندی شده و براساس ظرفیت‌های هر شهرک و ناحیه صنعتی و تأمین اعتبارات اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری چندین پروژه عمرانی در شهرک صنعتی بندپی بابل اجرا می‌شود که از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به زیرسازی و آسفالت معابر داخلی شهرک و حفر چاه آب شماره ۴ اشاره کرد.

سید مصطفی موسوی بیان داشت: امسال، دو جلسه حل اختلاف داوری با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برگزار شده و پرونده‌های آن دسته از واحدهای تولیدی و صنعتی که از شرکت شهرکهای صنعتی زمین تحویل گرفته‌اند ولی تاکنون هیچگونه اقدامی برای ساخت و ساز و راه اندازی تولید نکرده‌اند، بصورت تفکیک زمان دریافت در زمان عقد، فسخ قرارداد شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز