خبرگزاری کار ایران

شهردار قائم شهر:

تصویب احداث۴ پارک جدید در قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۴۲

باتوجه به اینکه وجود راه آهن باعثشده است شهر به دو قطب تقسیم شود ساختاری همچون ریل راه آهن زیر زمینی در تهران را برای برطرف کردن این معضل مطرح کرد.

شهردار قائم شهر گفت: سیاست شورای اسلامی شهر و شهرداری این است که در هر محله یک پارک احداثشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " سید جعفر حسینی " در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه سیاست شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم شهر این است که در هر محله یک پارک احداثشود اظهار داشت: احداثپارک در چهار منطقه شهرک یثرب، خیابان تهران، کتی سر و شهرک شهداء واقع در سراه مهدوی مورد تصویب شورا قرار گرفت.

وی در رابطه با احداثپارک در شهرک یثرب افزود: این منطقه از نظر تقسیم بندی جز محدوده شهری نیست و حریم محسوب می شود و از جمله مناطقی است که برای کاربری های مختلف نظیر تجاری، فضای سبز، آموزشی و غیره تعریف شده است و شهرداری باید بر اساس کاربری ساخت و ساز نماید.

شهردار قائم شهر ادامه داد: در محدوده شهرک یثرب ساخت و ساز نداریم و تنها کسب درآمد از طریق دریافت عوارض نوسازی و اخذ مجوز و غیره انجام می شود.

حسینی از خیابان تهران بعنوان یکی از خیابانهای اصلی قائم شهر نام برد و تصریح کرد: این منطقه از خیابانهایی محسوب می شود که فضای سبز و پارک در معابر اصلی آن دیده نشده است که باید در برنامه احداثپارک قرار گیرد.

وی در بخشی دیگر به ریل راه آهن اشاره کرد و یادآور شد: باتوجه به اینکه وجود راه آهن باعثشده است شهر به دو قطب تقسیم شود ساختاری همچون ریل راه آهن زیر زمینی در تهران را برای برطرف کردن این معضل مطرح کرد.

شهردار قائم شهر افزود: اگر همانند شهرهایی بزرگ همانند تهران ریل راه آهن به زیر زمین منتقل شود و قسمت غیر همسطح در اختیار شهرداری قرار گیرد بسیاری از مشکلات ترافیکی نیز مرتفع می شود.

حسینی با بیان اینکه استانداری مازندران نیز نسبت به اجرای این طرح نظر مساعد دارد گفت: شهرهای ساری و قائم شهر از سوی استانداری معرفی شدند تا مطالعات را بصورت مشترک انجام دهند و اگر این مشاوره و مطالعات به نتیجه مطلوب رسید اجرایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز