خبرگزاری کار ایران

سعادت مند:

ورزش مازندران ستون اصلی ورزش کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۶۴۶

ورزش مازندران از سال ۱۹۵۶ تا کنون، به مدت ۶ دهه موجب افتخارآفرینی ورزش کشور شده است.

احمد سعادتمند در آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه ورزش و جوانان استان در ساری اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم در کنار قرآن باشیم زیرا تلاوت قرآن موجب رشد فرهنگ ورزش می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران؛ مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: همه مباحثلازم در قرآن وجود دارد و هیچ دانشمندی با طرز فکر منفی موفق نشد کوچک‌ترین ایرادی در قرآن پیدا کند.

وی تصریح کرد: قرآن ما را به سرمنزل مقصود نزدیک‌تر می‌کند، ما قهرمان المپیکی و جهان را بدون اخلاق نمی‌خواهیم، ما ورزشکاری می‌خواهیم که هم‌پای قرآن باشد و قرآن را سرلوحه کارش قرار دهد.

سعادتمند ابراز داشت: ورزشکاران باید وصل به قرآن شوند، برای قرائت قرآن وقت بگذاریم که وقت گذاشتن برای قرآن موفقیت یک ورزشکار را دوچندان می‌کند.

وی نهضت قرآن و نماز را سرلوحه کاری ورزش و جوانان استان علام کرد و بیان داشت: از سوی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها تلاش خوبی برای فعالیت قرآن و نماز در استان صورت گرفته است.

سعادتمند با اشاره به رقابت ۷۵۰ ورزشکار در مسابقات قرآنی استان اذعان داشت: پس از برگزاری مسابقات قرآن در ۱۹ شهرستان، ۱۴ نفر از برترین‌های قرآنی استان در ساری مشخص شدند.

وی ورزش مازندران را ستون اصلی ورزش کشور عنوان کرد و اظهار داشت: ورزش مازندران از سال ۱۹۵۶ تا کنون، به مدت ۶ دهه موجب افتخارآفرینی ورزش کشور شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان از کسب ۱۴۰ مدال توسط ورزشکاران مازندرانی در رقابت‌های برون‌مرزی خبر داد و افزود: از ابتدای سال ۹۳ تاکنون ورزشکاران مازندرانی در تیم‌های ملی موفق به کسب ۱۴۰ مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز