خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد:

واگذاری اداره امور ۵ شهرک صنعتی مازندران به شرکت‌های خدماتی

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۱۵

واگذاری امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، در راستای اجرایی شدن اصل ۴۴ قانون اساسی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از واگذاری اداره امور ۵ شهرک صنعتی استان به شرکتهای خدماتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی گفت: واگذاری امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، در راستای اجرایی شدن اصل ۴۴ قانون اساسی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: اجرای این قانون فرصت مناسبی را برای مشارکت بخش خصوصی در مدیریت و نگهداری امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوجود آورده است.

موسوی افزود: در گذشته، هیأت‌های امناء به عنوان یک تشکل، در اجرای برنامه‌ها مشارکت می‌کردند که با طی مراحل قانونی و برگزاری انتخابات، اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به عهده شرکتهای خدماتی واگذار شده و با توجه به رسمیت بخشیدن و تعیین اعضاء هیئت مدیره به عنوان منتخبین شرکت‌های خصوصی، می‌توانند نقش مؤثری در رشد و شکوفایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: درحال حاضر، شهرک‌های صنعتی بشل سوادکوه، منصورکنده، بندپی شرقی، بهشهر و شهدای محمودآباد به شرکتهای خدماتی واگذار شده‌اند.

موسوی بیان داشت: شرکت‌های خدماتی در واقع، در حفظ و نگهداری از امکانات زیربنایی، فضای سبز، تأسیسات و تجهیزات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مشارکت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز