خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در دیدار از دفتر ایلنا:

سوء مدیریت ها باعثمحدویت منابع در چند سال گذشته شده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۵۷۷

مقرر گردید واحد های صنعتی که زمین تحویل گرفتند اما راکد هستند و در چند سال اخیر اقدامی صورت ندادند زمین ها پس گرفته شده و به واحدهای جدید که اهلیتشان تایئد شده سپرده شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران به مناسبت روز خبرنگار و در بازدید از دفتر سرپرستی خبرگزاری ایلنا مازندران روز خبرنگار را یک روز خاطره انگیز برای خود دانست و گفت: با دیدن همکاران رسانه ای یک شعف درونی در من پدیدار می گردد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی خبرنگاران را از بازوان تولید و صنعت دانست و گفت: رسانه ها با انتقادهای درست می توانند به مدیران در رسیدن به هدف یاری رسانند.

وی با بیان اینکه سوء مدیریت ها در گذشته باعثمحدویت منابع در چند سال گذشته شده است افزود: شرکت شهرک های صنعتی هم از این اتفاق رنج برده و محدودیت های خاصی در منابع داریم.

موسوی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در سه ماهه اول سال برای شهرک های صنعتی رخ داده است افزود: توانستیم باتلاش و ارتباطات خوب با وزارت خانه از منابع ملی ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دریافت نمائیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: ۵ پروژه روشنایی در شهرک های صنعتی از همین منابع ملی تامین شده است.

وی با اعلام اینکه ۴ تصفیه خانه در دست اجرا است ادامه داد: ۳۰ پروژه زیر ساختی پیمان بسته شد.

موسوی بیان داشت: خوشبختانه با همین منابع اندک هیچ پروژه عمرانی غیر فعال در شهرک های استان وجود ندارد.

وی با ابراز گلایه از کمبود زمین در استان مازندران جهت احداثواحد های صنعتی اظهار داشت: در جلسه ای که با شورای حفظ حقوق بیت المال برگزار شد مقرر گردید واحد های صنعتی که زمین تحویل گرفتند اما راکد هستند و در چند سال اخیر اقدامی صورت ندادند.

زمین ها پس گرفته شده و به واحدهای جدید که اهلیتشان تایئد شده سپرده شود

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از فاز توسعه شهرک های صنعتی ساری، آمل و بشل خبر داد و گفت: به رغم تمام محدودیت ها برای توسعه این سه شهرک ورود پیدا کردیم.

موسوی از عدم همکاری برخی دستگاههای خدمات رسان انتقاد کرد و گفت: طبق قانون دستگاههای خدمات رسان باید تا دم درب کارخانه و واحد های تولیدی به صورت رایگان خدمات ارائه دهند اما در برخی موارد حتی خدمات ارائه شده به دم درب شهرک صنعتی هم رخ نمی دهد.

وی در ادامه از تعامل خوب برخی مدیران با شهرک های صنعتی هم ابراز خرسندی کرد و گفت: جلساتی با مدیران شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل راه و شهر سازی، اداره ثبت و اسناد و بانک ها برگزار شد و با روحیه مثبتی که در این مدیران دیده شد امیدواری زیادی در جهت رفع مشکلات شهرک های صنعتی بوجود آمد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در پایان از ایجاد اشتغال و فرصت شغلی در جامعه به عنوان یک حرکت جهادی نام برد و گفت: با ایجاد هر شغل یک خانواده سامان می گیرد و هدف مجموعه شرکت شهرک های صنعتی هم در این راستا سوق گرفته است.

مدیریت شاخه ای از ولایت است

در ادامه سرپرست خبرگزاری ایلنا استان مازندران گفت: خبرگزاری و روزنامه های سراسری می توانند در سهم خواهی بیشتر استان مازندران از اعتبارات کشوری سهیم باشند.

فرامرز درخشنده با بیان اینکه مدیریت شاخه ای از ولایت است افزود: رسانه ها دایره المعارف سیار هستند و مدیران می توانند از رسانه ها به عنوان یک مشاور مطلع استفاده نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به سوء مدیریت ها در گذشته و اعتبارات بسیار محدود مدیران جدید در قبول مسئولیت با اعتبار خود قمار کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز