خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر در مراسم روز خبرنگار:

مدیران دستگاههای اجرایی خبرنگار را دشمن خود ندانند

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۲۹

حرفه خبرنگاری شغلی پر دردسر و پر استرس بشمار می رود و تحمل این سختیها باعثانتقال اخبارو آگاهی جامعه می شود.

فرماندار قائم شهر گفت: وظیفه خبرنگار پرسش گری است و اگر این کار به هردلیلی انجام نشود انتقال خبر مختل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد، ضمن تبریک این روز اظهار داشت: حرفه خبرنگاری شغلی پر دردسر و پر استرس بشمار می رود و تحمل این سختیها باعثانتقال اخبارو آگاهی جامعه می شود.

وی از خبرنگاران بعنوان نقطه اتصال مدیران و مردم نام برد و افزود: مجموعه خبرنگاران پرتلاش حوزه قائم شهر همیشه و در همه عرصه ها برای انعکاس بموقع و صحیح اخبار حضور دارند و همواره این حضور باعثتقدیر و تحسین است.

محمدی به کسب رتبه های برتر بیش از ده خبرنگار حوزه قائم شهر در چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی استان مازندران اشاره کرد و یادآور شد: از خبرنگاران بعنوان کسانی که در انعکاس عملکرد دستگاههایی اجرایی به مردم نقش بی بدیل را بعهده دارند سپاسگذارم.

فرماندار قائم شهر ادامه داد: مدیران دستگاههای اجرایی باید بدانند که خبرنگار دشمن آنها نیست بلکه بازوی توانمندی برای انعکاس عملکرد به مردم است.

وی افزود: اگر با این نگاه ویژه به کار پر استرس و پر دغدغه این عزیزان بنگریم می فهمیم که خبرنگاری شغل مقدسی است و همه مدیران در هر شرایطی باید پذیرای خبرنگاران باشند.

محمدی همچنین از خانواده های خبرنگاران بخاطر صبر و تحملی که دارند تشکر کرد و گفت: محیط آرام خانواده باعثرویکرد بهتر اصحاب رسانه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در قائم شهر با بیان اینکه خبرنگار بواسطه دارا بودن قلم، مختار است که مسائل و مدیران را نقد کند تصریح کرد: نقد وقتی موثر است و کارایی دارد که سازنده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز