خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهردرهمایش حامیان دولت:

دولت تدبیر و امید، بدنبال تصمیم سازی و تصمیم گیری یک شبه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۵۲

دولت گذشته از ثروتمندترین و درعین حال مغروض ترین دولتهای تاریخ جمهوری اسلامی ایران بوده است و این آماری است که توسط بانک مرکزی اعلام شده است.

فرماندار قائم شهر گفت: دولت تدبیر و امید در طول خدمت یکساله خود توانست نرخ تورم را مهار و کوتاه نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در همایش حامیان مازنی دولت تدبیر و امید با بیان اینکه این دولت بر اساس اعتماد عمومی مردم و رای اکثریت، برگزیده شد اظهار داشت: شعار هرگز دروغ نخواهیم گفت و با تمام توان بدنبال خدمت به جامعه خواهیم بود از برنامه های این دولت می باشد.

وی افزود: دولت گذشته از ثروتمندترین و درعین حال مغروض ترین دولتهای تاریخ جمهوری اسلامی ایران بوده است و این آماری است که توسط بانک مرکزی اعلام شده است.

محمدی با بیان اینکه دولت روحانی، بدنبال تصمیم سازی و تصمیم گیری یک شبه نیست تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در طول خدمت یکساله خود توانست نرخ تورم را مهار و کوتاه نماید.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر ادامه داد: این دولت مانند دولت گذشته بدنبال ارائه مصوبات که در عمل هیچ و که اجرا شدن آنها امکان پذیر نمی باشد، نیست و بر مبنای صداقت بنا شده است.

محمدی با بیان اینکه در دولت گذشته کارهایی انجام شد، اما نکته حائز اهمیت این است که درآمد حاصله از نفت چه شد تصریح کرد: کارهای انجام شده در دولت گذشته، با هزینه ها هم خوانی ندارد.

وی اظهار داشت: باید به آنهایی که امروز می گویند دولت بواسطه عملکرد، دچار مشکل شده است، گفت: چطور در طول مدت ۸ سال از اتفاقاتی که رخ داد چشم پوشی کردند و نوع ارتباط و تعامل با سایر دولتها را که در پایین ترین سطح بود، نادیده می گیرند.

فرماندار قائم شهر به اقتدار دولت روحانی اشاره کرد و گفت: این دولت توانست در مدت یکسال اعتماد همه دولت ها را به خود جلب نماید و باعثشناساندن بهتر ایران به جهانیان شده است.

محمدی افزود: ما بعنوان حامیان دولت تدبیر و امید همواره رهرو آرمانهای امام، مقام معظم رهبری و رییس جمهور محبوبمان هستیم و با ارائه خدمت صادقانه با آنها پیمان می بندیم و هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد.
گفتنی است این مراسم با حضور امام جمعه قائم شهر، عسگری فقیه(نماینده اسبق مردم در خانه ملت)، تنی چند از فرمانداران اسان مازندران، اصحاب رسانه و قلم و غیره برگزار شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز