خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

توانمند سازی مشاوران بومی راهی در جهت افزایش فنی پروژه های اجرایی

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۴۵

توانمند سازی مشاوران بومی راهی در جهت افزایش فنی پروژه های اجرایی استان می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: توانمند سازی مشاوران بومی راهی در جهت افزایش فنی پروژه های اجرایی استان می باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس سید علی اسد در ششمین همایش توانمند سازی پیمانکاران و مشاوران بومی مازندران ضمن تشکر و قدرانی از تلاشهای تمامی مهندسان بخش عمران در سخنانی اظهار داشت: راه و شهرسازی استان در تلاش است تا با به کارگیری مشاوران بومی در پروژه های خود گامی ارزنده در جهت توانمند سازی مشاوران بومی مازندران بردارد.

وی با تاکید بر تعامل و همراهی اداره کل راه و شهرسازی با پیمانکاران و مشاوران بومی اظهار داشت: این تعامل و همکاری
می تواند اثرات مثبتی را در معماری و ساخت و سازهای استان داشته باشد.

اسد رعایت تقوا و عدالت در نظارتها و وجدان کاری را از ضروریات کار مهندسی دانست و تصریح نمود: کارهای مشاوره ای بین مشاوران بومی باید طوری توزیع شود که همه مشاوران بومی را شامل شده تا از این طریق کیفیت خدمات مشاوره ای در استان ارتقاء یابد.

اسد ضمن اشاره به پروژه ها و قراردادهای متعدد عمرانی این اداره کل با پیمانکاران اظهار داشت: با توجه به کثرت پروژه ها و حضور فعال پیمانکاران، ما این عزیزان را به عنوان همکاران خود تلقی می نماییم چرا که عملکرد مطلوب و خوب آنها موجب اعتبار و سربلندی مجموعه است.

وی تاکید نمود: انجام یک کار عمرانی مطلوب و بزرگ نیازمند تعامل، همدلی و حس مسؤلیت پذیری پیمانکاران با مجموعه اداره کل است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از پیمانکاران و عوامل اجرایی آنها به عنوان بازوان اجرایی اداره کل یاد کرد و اظهار داشت: پیمانکاران باید دقت، سرعت و کیفیت مطلوب در اجرای پروژه ها در دستور کار خود قرار دهند.

گفتنی است ششمین همایش توانمند سازی پیمانکاران و مشاوران بومی مازندران با حضور معاون امور عمرانی استانداری مازندران، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مهندسان و مشاوران بومی استان در شهرستان ساری برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز