خبرگزاری کار ایران

با حضور ۱۱ کشور عضو اکو در استان مازندران انجام پذیرفت؛

آغاز بکار نخستین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت در رامسر

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۱۵۲

نخستین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی سلامت کشورهای عضو اکو با حضور مهمانان داخلی و خارجی در رامسر برگزار شد.

کنفرانس گردشگری سلامت در استان مازندران، صبح امروز با حضور ۱۱ کشور عضو اکو در استان مازندران و در شهرستان رامسر با حضور مهمانان داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از رامسر، در این اجلاس میهمانان خارجی از ۹ کشور عضو اکو شامل نمایندگان وزرارتخانه های بهداشت، سازمانها و وزارتخانه های گردشگری، اتاق های بازرگانی به همراه تورگردانان و هتلداران از بخش خصوصی، سفرای کشورهای عضو، دبیر کل سازمان اکو به همراه دبیرخانه این سازمان، نماینده سازمان جهانی گردشگری ملل متحد(UNWTO)، نماینده برنامه توسعه ملل متحد(UNDP) به همراه جمع کثیری از میهمانان داخلی متشکل از وزرا و مقامات از وزراتخانه های بهداشت، امور خارجه، سازمان نظام پزشکی، سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران و… حضور دارند.

در این کنفرانس دو روزه نمایندگان کشورهای عضو اکو علاوه بر بازدید از قابلیت‎های گردشگری استان مازندران با قابلیت‌های درمانی استان مازندران نیز آشنا می‌شوند.

بازدید از قابلیت‌های گردشگری استان مازندران افتتاح بیمارستان خصوصی شهرستان آمل و شرکت در نمایشگاه بین‌المللی که در حاشیه این کنفرانس تدارک دیده شد از برنامه‌های کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت در استان مازندران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز