خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران:

۲۵ هزار خانوار مازنی در هفته دولت از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۶۱

این پروژه ها شامل حفر و تجهیز ۶ حلقه چاه با ظرفیت آبدهی ۲۱۳ لیتر در ثانیه، اجرای خط انتقال و شبکه توزیع آب به طول ۱۱۱۶۰ متر، احداثمخزن بتنی به حجم ۱۵۰ مترمکعب، بهسازی و مهندسی مجدد ۱۱ حلقه چاه با افزایش آبدهی به میزان ۱۶۵ لیتر در ثانیه، احداث۵ رشته خط انتقال نیرو به قدرت ۲۱۰ کیلووات و به طول ۵۳۰ متر، حصارکشی به طول ۳۴۰ متر، محوطه سازی به مساحت یکهزار متر مربع و احداثاطاقک چاه به مساحت ۱۲۰ متر مربع است.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران، با بیان اینکه این شرکت در هفته دولت، پروژه های متعددی درحوزه آبرسانی را به بهره برداری می رساند، گفت: ۲۵ هزار و ۲۳۲ خانوار مازندرانی از مزایای این پروژه ها برخوردار می شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، مهندس ذبیح الله ذاکری، ضمن اعلام خبر بالا، افزود: پروژه های آبرسانی در شهرهای زیرآب، خوشرودپی(بابل)، گلوگاه(بابل)، فریدونکنار، محمودآباد، چمستان، نور، هچیرود(چالوس)، نشتارود، بهشهر، قائمشهر، آمل و رامسر با صرف اعتبار ۴۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی، تصریح کرد:: این پروژه ها شامل حفر و تجهیز ۶ حلقه چاه با ظرفیت آبدهی ۲۱۳ لیتر در ثانیه، اجرای خط انتقال و شبکه توزیع آب به طول ۱۱۱۶۰ متر، احداثمخزن بتنی به حجم ۱۵۰ مترمکعب، بهسازی و مهندسی مجدد ۱۱ حلقه چاه با افزایش آبدهی به میزان ۱۶۵ لیتر در ثانیه، احداث۵ رشته خط انتقال نیرو به قدرت ۲۱۰ کیلووات و به طول ۵۳۰ متر، حصارکشی به طول ۳۴۰ متر، محوطه سازی به مساحت یکهزار متر مربع و احداثاطاقک چاه به مساحت ۱۲۰ متر مربع است.

ذاکری، ادامه داد: در شهر زیرآب، به منظور ذخیره مطمئن برای ساکنان مناطق بالا زیرآب و ایجاد نواحی فشاری مستقل و رفع کمبود آب، احداثمخزن بتنی به حجم ۱۵۰ متر مکعب و اجرای خط انتقال آب، در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل آبفای شهری مازندران، با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۰ آغاز شد، افزود: پروژه آبرسانی شهر زیرآب باصرف ۲۷۰۰ میلیون ریال اعتبار، ۲۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار می دهد.

ذاکری، ادامه داد: در راستای افزایش توان تامین و مقابله با کمبود آب در فصل تابستان، حفرو تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه، اجرای خط انتقال آب بطول ۵۵۰ متر و اجرای خط انتقال نیرو به قدرت ۳۰ کیلو وات، احداثاطاقک، حصار کشی و محوطه سازی با اعتبار ۳۵۰۰ میلیون ریال و در برگیری ۱۵۰۰ خانوار در شهر خوشرودپی بابل به اتمام رسیده ودر حال بهره برداری است.

وی، از بهسازی و مهندسی مجدد یک حلقه چاه با افزایش آبدهی ۱۰ لیتر در ثانیه و احداثایستگاه پمپاژ و خط نیرو به قدرت ۵۰ کیلووات با صرف ۱۲۰۰ میلیون ریال در شهر گلوگاه از توابع بابل خبر داد و گفت: ۶۰۰ خانوار از مزایای این طرحها برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران، با اشاره به تامین آب مسکن مهر فریدونکنار با اعتبار ۱۲۰۰ میلیون ریال در هفته دولت، اظهارداشت: با بهره برداری از این پروژه ۱۵۲ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

ذاکری، از تامین و آبرسانی به ۴۸۰ واحد مسکن مهر در شهر محمودآباد خبر داد و گفت: در این پروژه خط انتقال آب به طول ۴هزارمتر و شبکه توزیع آب به طول ۲۷۰ متر با اعتبار ۳۲۰۰میلیون ریال به اجرا درآمد که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی، ادامه داد: در شهر محمود آّباد نیز به منظور مقابله با کمبود آب به ویژه در فصل تابستان، یک حلقه چاه با آبدهی ۷۰ لیتر در ثانیه حفر و تجهیز شد که ۴۲۰۰ خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران، میزان اعتبار صرف شده برای این پروژه را ۲۵۰۰ میلیون ریال دانست و تصریح کرد: این طرح از ابتدای سال ۹۳ در دستور کار شرکت قرار گرفت.

ذاکری، با بیان اینکه حفر یک حلقه چاه با آبدهی ۱۵ لیتر در ثانیه و خط انتقال آب به طول ۳۰ متر با اعتبار ۲۵۰۰ میلیون ریال، برای افزایش توان تامین آب در شهر چمستان به اتمام رسیده، گفت: با بهره برداری از این طرح در هفته دولت، یکهزار خانوار از مزایای این طرح برخوردار می شوند.

وی، افزود: با حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۳۸ لیتر در ثانیه و اجرای خط انتقال آب به طول ۱۰۰ متر و خط انتقال نیروبه قدرت ۳۰ کیلووات و صرف ۳هزار میلیون ریال، توان تامین آب در شهر نور افزایش یافته است.

ذاکری، ادامه داد: این طرح ۲هزار و ۲۸۰ خانوار را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران، همچنین از بهسازی و مهندسی مجدد ۳ حلقه چاه با افزایش توان تامین به میزان ۴۵ لیتر در ثانیه در شهر نور خبر داد و افزود: این پروژه با هزینه یکهزار میلیون ریال، کمبود آب ۲۷۰۰ خانوار را مرتفع می سازد.

وی، با بیان اینکه در شهر هچیرود(چالوس)، حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت، گفت: در راستای افزایش تامین آب به منظور مقابله با کمبود آب به ویژه در ایام تابستان، علاوه بر حفر یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه، ایجاد خط انتقال آب به طول ۱۲۰۰متر و خط انتقال نیرو به قدرت ۵۰ کیلووات با هزینه ۶هزار میلیون ریال، نیز به اتمام رسید که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

ذاکری، اظهارداشت: ۱۵۰۰ خانوار از این طرحها برخوردار می شوند.

وی، با بیان اینکه در شهرستان نشتارود با صرف اعتبار ۴۵۰۰ میلیون ریال، حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۴۰ لیتر در ثانیه انجام شد، گفت: این طرح، ۲۴۰۰ خانوار را پوشش می دهد.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران، ادامه داد: به منظور افزایش توان انتقال آب به شبکه توزیع از ایستگاه پمپاژ و مخازن ذخیره، استفاده حداکثری از توان تولید و تامین فشار مناسب آب، توزیع عادلانه آب در تمامی نقاط شبکه و کاهش هدررفت و رفع کمبود در نواحی مرتفع، خط انتقال و شبکه توزیع اصلی آب به طول ۱۵۰۰متر با اعتبار ۶۵۰۰ میلیون ریال، در شهر نشتارود اجرا شد که ۳هزار خانوار از آن بهره مند می شوند.

ذاکری، از آبرسانی به شهرهای بهشهر، قائمشهر، بابل، آمل، نور ورویان و رامسر در راستای افزایش توان تامین به میزان ۱۱۰ لیتر در ثانیه و مقابله با کمبود آب خبر داد و بیان داشت: به همین منظور بهسازی و مهندسی مجدد ۷ حلقه چاه با اعتبار ۲۵۰۰میلیون ریال و برخورداری ۶۶۰۰ خانوار انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز