خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد:

ساخت ۳ ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۰۰۸

ایستگاه تقلیل فشار گاز بمنظور جلوگیری از افت فشار گاز در مجموعه فرآیندهای سرعت، ارتفاع و افت فشار ناشی خط لوله و اتصالات و مصرف واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ساخته می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از ساخت ۳ ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهرکهای صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی گفت: ایستگاه تقلیل فشار گاز بمنظور جلوگیری از افت فشار گاز در مجموعه فرآیندهای سرعت، ارتفاع و افت فشار ناشی خط لوله و اتصالات و مصرف واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ساخته می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به ساخت ۳ ایستگاه جدید تقلیل فشار گاز در شهرک‌های صنعتی بابلسر با ظرفیت تکمیلی ۲۰۰۰۰ متر مکعب در ساعت و بهشهر با ظرفیت تکمیلی ۱۰۰۰۰ متر مکعب در ساعت و ناحیه صنعتی درونکلا با ظرفیت تکمیلی ۱۰۰۰۰ متر مکعب در ساعت، اظهار داشت: ساخت این ایستگاه‌ها، از ۴۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شده و برای احداثاین ایستگاه‌ها ۱۹۵۰ میلیون ریال هزینه پیش بینی شده است.

موسوی افزود: گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی علاوه بر جلوگیری از کاهش آلودگی هوا، جایگزینی سوخت طبیعی بجای فسیلی، در افزایش درآمد واحدهای تولیدی، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی نیز مؤثر می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز