خبرگزاری کار ایران

براساس ارزیابی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران:

روابط عمومی منطقه ساری در شش رشته، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۲۳

بر اساس ارزیابی به عمل آمده در بین مناطق ۳۷ گانه کشور با توجه به شاخص های تعیین شده روابط عمومی منطقه ساری اختصاص داده شد.

بر اساس ارزیابی به عمل آمده در بین مناطق ۳۷ گانه کشور با توجه به شاخص های تعیین شده در رشته های مطالعات اجتماعی و طرح تکریم ارباب رجوع - انتشارات - ارتباط با رسانه و پایگاه اینترنتی - فرهنگی - سمعی و بصری رتبه اول به روابط عمومی منطقه ساری اختصاص داده شد.
به گزارش ایلنا از ساری، سخنگوی و رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت: در ارزیابی سالیانه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با توجه به حضور ۳۷ منطقه فعال کشور منطقه ساری توانست به نوعی در جهت انعکاس زحمات و تلاشهای بی شائبه همکاران با استفاده از ابزار های نوین ارتباطی موجود و نگرش علمی در شش رشته رتبه اول را کسب نماید.
رحیم محمدی افزود: این موفقیت تنها از ان روابط عمومی نیست زیرا که ما در این عرصه تنها انعکاس دهنده خدمات همکاران در عرصه خدمت رسانی به مردم شریف بوده ایم اما تمام سعی بر این بود که بدرستی ایفای نقش نمائیم.
محمدی با اشاره به کسب رتبه برترمقاله روابط عمومی منطقه ساری درهمایش با موضوع مدیریت دانش خاطر نشان کرد: امروز روابط عمومی نمی تواند استاتیک و یا حتی داینامیک باشد بلکه امروز روابط عمومی باید هوشمندانه و با اگاهی کامل علمی و اجتماعی و حتی سیاسی در میدان حضور داشته باشد تا بتواند درجهت اهداف کلان شرکت گام بردارد.
وی در ادامه موفقیت روابط عمومی منطقه ساری را در همکاری صادقانه اصحاب رسانه در اتشار و انعکاس اخبار دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه بازوان پرتلاش و پرکار روابط عمومی ها تلقی می شوند که بر خود لازم میدانم از یکایک این عزیزان که ما در اطلاع رسانی خدمات شرکت ملی پخش به مردم شریف یاری نمودند و همیشه همراه مان در این عرصه بوده اند صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری در پایان از حضور همکاران مستعد و پرتلاش در روابط عمومی منطقه ساری ابراز خرسندی کرد و از زحمات رئیس سابق روابط عمومی مدانلو جویباری و سید احمد صادقی(مسئول فرهنگی - پاسخ به شکایات مردمی و سمعی و بصری) و سحر صفر پور(مسئول انتشارات و ارتباط با رسانه و پایگاه اینترنتی) و آمنه فردی(مسئول طرح تکریم ارباب رجوع و مطالعات اجتماعی) صمیمانه تقدیر نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز