خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان قائم شهر:

پیوستگی نظام با مردم آمیختگی دولتمردان، رمز پایداری نظام است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۱۸

گرامیداشت این ایام بدین معناست که گذشته را فراموش نکنیم زیرا آرامش امروز جامعه و صندلی های ریاستی که مدیران ما در اختیار دارند به برکت شهامت و رشادت شهداء فراهم شده است.

امام جمعه شهرستان قائم شهر گفت: گرامیداشت هفته دولت، بمنظور الگو گرفتن دولتمردان از همت و شجاعت شهیدن رجایی و باهنر می باشد.
به گزارش ایلنا از قائم شهر، " آیت الله علی معلمی " در مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام این شهرستان واقع در حسینیه عاشقان، بمناسبت اولین روز هفته ی دولت با بیان اینکه امسال برای اولین بار، هفته دولت با حضور در مرقد شهدا آغاز می شود اظهار داشت: این ابتکار خوبی است زیرا یاد و خاطره شهدا باید همیشه تاثیرگذار باشد.
وی افزود: هفته دولت به مناسبت سالگرد شهادت رییس جمهور و نخست وزیر وقت نامگذاری شده است و آنهایی که این جنایت را با هدف نابود کردن ساختار نظام برنامه ریزی کردند غافل از این بودند که تشکیل دهنده دولت در ایران ملت است و عوامل بیگانه نمی توانند با ترور شخصیتهای اول کشور کاری از پیش ببرند.
نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری به ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: در هر برهه از زمان، ملت ایران نخبه هایی را از دست داده اند اما از درون پیکره ی خود جایگزین مناسبی معرفی کرده اند و این نشان دهنده اتحاد و بصیرت ملت ایران است.
امام جمعه شهرستان قائم شهر اظهار داشت: گرامیداشت این ایام بدین معناست که گذشته را فراموش نکنیم زیرا آرامش امروز جامعه و صندلی های ریاستی که مدیران ما در اختیار دارند به برکت شهامت و رشادت شهداء فراهم شده است و باید پاس داشته شود.
معلمی پیوستگی نظام با مردم آمیختگی دولتمردان و برخاستن آنها از بطن جامعه، راز و رمز پایداری نظام جمهوری اسلامی و دولت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز