خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر خبر داد:

افتتاح پروژه های هفته دولت، با اعتباری بالغ بر ۲۳۴میلیارد ریال در قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۲۹

در هفته ی دولت پروژهایی در بخش های عمرانی، خدماتی، درمانی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر ۲۳۴میلیارد و ۵۸میلیون ریال کلنگ زنی و افتتاح می شود.

فرماندار قائم شهر گفت: در هفته ی دولت پروژهایی در بخش های عمرانی، خدماتی، درمانی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر ۲۳۴میلیارد و ۵۸میلیون ریال کلنگ زنی و افتتاح می شود.
به گزارش ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در نشست خبری بمناسبت آغاز هفته دولت با بیان اینکه پروژه های این هفته از منابع اعتبارات دولتی، خصوصی و آورده بانکی، کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: این طرح ها شامل، ۱۰ پروژه کلنگ زنی با اعتبار۱۹ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال و ۱۸ پروژه افتتاح با اعتبار۲۱۴ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال است.
وی ادامه داد: تجلیل از خیرین مدرسه ساز با مدیریت اداره آموزش و پرورش یکی از برنامه های این هفته می باشد که بنا داریم از همه ی کسانی که در ساخت مدارس نقش دارند تجلیل نماییم و اعلام کنیم که هر کس چه مقدار به خیرین مدرسه ساز کمک کردند تا با این کار کمک های خرد هم جمع آوری شود.
محمدی، تجلیل از کارکنان نمونه شهرستانی، برگزاری یادواره شهدای کارمند، برگزاری مسابقات قرآن کارکنان دولت بصورت تفکیک، پیاده روی خانوادگی در روستای اسکندر کلا، افتتاح کشتارگاه صنعتی طیور خزرکه جز پروژه های بزرگ و مهم است و بخشی از تسهیلات توسط مالک و بخشی دیگر توسط بانک جهانی تامین شده است، بهره برداری از واحد سنگ شکن بیمارستان ولیعصر نمونه هایی از برنامه های هفته دولت در شهرستان برشمرد.
فرماندار قائم شهر به مشکلات نساجی اشاره کرد و اظهار داشت: بانک ملی در سال ۸۶ مبلغ ۷۴ میلیارد تومان به کارخانه وام پرداخت نمود که بدلیل سوء مدیریت وقت که بر کارخانه حاکم بود و همچنین مدیریت غلط و جابجایی مدیران در کارخانه نتوانست خود را تطبیق دهند و این وام به ۸۴ میلیارد تومان تبدیل شد.
وی افزود: خواسته بانک ملی این است که یا مطالبات وی پرداخت شود و یا زمینی که در رهن بانک است را بعنوان بدهی در اختیار بگیرد.
محمدی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده با حضور استاندار، امام جمعه و نمایندگان مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی نتایج خوبی حاصل شده است و قرار بر این شد با حضور ۳ کارشناس زمینی که به کمیسیون ماده ۵ استان رفت، قیمت گذاری شود.
نماینده عالی دولت با بیان اینکه آنچیزی که اتفاق افتاد بواسطه خرد جمعی بوده است افزود: از سال ۸۶ تاکنون، دستگاههای چاپ و رنگ ریزی در ید گمرک مانده بود و تا ۶ میلیارد تومان بدهی تسویه نمی شد این دستگاهها از پلمب آزاد نمی شد که با پیگیری های زیاد این مشکل مرتفع گردید و دستگاههای که بلااستفاده بود و بدلیل چک های برگشتی کارخانه و نداشتن دسته چک اجازه ترخیص کالا داده نمیشد اجازه ترخیص گرفت.
وی ادامه داد از برخی افراد که بدنبال استفاده ابزاری از کارخانه نساجی هستند انتقاد می کنیم زیرا این وضعیت به نفع شهرستان نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز