خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری خبر داد:

ذخیره سازی بنزین با مصرف بیش از ۹۰ میلیون متر مکعب CNG در منطقه ساری

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۷۶

فعال بودن جایگاه های cngو ارائه خدمات درذخیره سازی و روند کاهش مصرف بنزین اثر گذار بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت: از ابتدای سال تا کنون با مصرف cngمقدار قابل توجهی در مصرف بنزین صرفه جویی شد.

به گزارش ایلنا از ساری، حسینعلی طالبی با اشاره به اینکه ۷۴ باب جایگاه cngفعال در منطقه وجود دارد گفت: فعال بودن جایگاه های cngو ارائه خدمات درذخیره سازی و روند کاهش مصرف بنزین اثر گذار بوده که میتوانیم حتی با احداثوراه اندازی جایگاه های سی ان جی ضمن اشتغالزایی در بخش اقتصادی هم نقش مهمی را ایفا نماییم.

مدیر منطقه ساری خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تا کنون با بیش از ۹۰ میلیون متر مکعب cngمعادل همین مقدار بنزین ذخیره سازی شده است که میتوان با جذب سرمایه گذار در این بخش شاهد افزایش صرفه جوئی و ذخیره سازی بنزین بیشتری باشیم. در حال حاضر ۱۵ باب جایگاه cng از سال قبل جهت احداثدر دستور کار قرار گرفته که از این تعداد ۵باب جایگاه تا پایان سال جاری و مابقی تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری خواهند رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری اظهار داشت: در این مدت در بخش نفت سفید ۳۹میلیون لیتر در استان مصرف گزارش شده که ۵ میلیون ۳۴۶هزار لیتر آن مربوط به بخش کشاورزی و ۳۳ میلیون و ۱۳۹ هزار لیتر آن مربوط به بخش خانگی و ما بقی مربوط به مصارف دیگر مانند ادارات و اصناف میباشد که دراین بخش با توجه به وضعیت افزایش دما و کنترل های نظارتی توسط اکیپ های اعزامی به مناطق ۲۴ درصد کاهش مصرف در منطقه ساری به ثبت رسیده است.

طالبی در ادامه افزود: با مصرف بیش از ۳۰۰میلیون لیتر بنزین ۲درصد افزایش را شاهد بودیم که این افزایش بیشترین اثر پذیری را در ایام تعطیلات داشته که ضمن پیش بینی افزایش این مقدار در روزهای پایانی تعطیلات تابستانه امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی را به مسافرین وهم استانی های عزیز ارائه نمائیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز