خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

شهیدان رجایی و باهنر، اسوه های مدیریت جهادی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۷۸

صص و تعهد به عنوان دو بال برای ایفای نقش و وظیفه اداری، در دستگاه های اجرایی و تقویت فعالیت های دانش بنیان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار مازندران گفت: در مسیر اعتلای مازندران با خدای خود عهد بسته ام و با اتکا به لطف خداوند سبحان، هیچ مانعی در این راه نمی بینم.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جشنواره شهید رجایی که به منظور تجلیل از خدمات کارمندان نمونه استان، برگزار شد، هفته ی دولت را فرصتی مغتنم برای بیان عملکردها، فعالیت ها و در میان نهادن ملاحظات دولت در مسیر خدمت رسانی با مردم دانست و یاد آور شد: شهیدان رجایی و باهنر، اسوه های ماندگار مدیریت جهادی هستند.

وی، خاطرنشان کرد: در این هفته، کارکنان دولت باید خود را در آزمونی که مردم برای ارزیابی عملکرد آنان برگزار می نمایند، بیازمایند و ارزیابی کنند.

فلاح، با اشاره به این که امروز در مسیر توسعه، نقش آفرینی کارکنان و مدیران دولت و درک وظایف حکومتی از سوی آن ها از اهیت بسیاری برخوردار است، عنوان کرد: کارمندان، به عنوان نماد حاکمیت در جامعه اند و تجلیل از آنان، تقدیر از انسان های شایسته ای است که هدف محوری شان، خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان و ایجاد آرامش در جامعه است.

وی دارا بودن تقوا و آراسته بودن کارمند در حکومت اسلامی به این صفت والا را از اهم ویژگی ها دانست و اظهار داشت: کارکنان و کارگزاران دولت با داشتن تقوی می توانند خود را از هر انحرافی مصون بدارند.

مقام عالی دولت در مازندران، کاردانی و تخصص را از دیگر ویژگی های یک کارمند در دولت و حکومت اسلامی توصیف کرد و بیان داشت: تخصص و تعهد به عنوان دو بال برای ایفای نقش و وظیفه اداری، در دستگاه های اجرایی و تقویت فعالیت های دانش بنیان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار مازندران، برخورداری از شرح صدر و و مردم دوستی را از خصایل مهم یک کارمند دانست و تصریح کرد: کارمندان باید مشکلات مردم را به خوبی درک کنند و اربابان رجوع را جزو خانواده خود به شمار آورند و به آنان عشق بورزند.

وی افزود: نباید کار مردم را درگیر کارشناسی های فنی و پیچیده کرد و تا جایی که به قوانین و مقررات لطمه وارد نشود، از راه های میان بر به حل مشکلات آنان اهتمام کرد.

فلاح، فرصت خدمت به مردم را فرصتی ارزشمند توصیف کرد و خاطر نشان نمود: کارگزاران باید به میان مردم بروند و مشکلات مردم را از نزدیک ملاحظه و درک کنند و از مسایل و مشکلات کسانی که به راحتی به آنان دسترسی ندارند، اطلاع حاصل کنند.

استاندار، گفت: حفظ کرامت و منزلت مردم و رعایت عدل و انصاف در برخورد با آنان باید در راس برنامه های ادارات باشد، چرا که مردم ولی نعمتان ما هستند و دولت تدبیر و امید در این خصوص اهتمام و تاکید ویژه ای دارد.

نماینده عالی دولت در استان، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به این که امروز همه ما باید پاسخ گوی مسایل استان در بخش های مختلف باشیم و با تلاش و هم دلی، موانع توسعه استان را از پیش رو برداریم، گفت: بنده در مسیر اعتلای مازندران با خدای خود عهد بسته ام و با اتکا به لطف خداوند سبحان، هیچ مانعی در این راه نمی بینم.

وی، خاطرنشان کرد: در قاموس توسعه و شکوفایی استان، واژه ای با عنوان نمی شود، وجود ندارد.

در این مراسم با حضور استاندار، معاونین استاندار، برخی فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی، از تلاش ۶۱ نفر از کارمندان نمونه مازندران با اهدا لوح سپاس، تجلیل به عمل آمد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز