خبرگزاری کار ایران

در چهارمین روز از هفته دولت؛

۲ پروژه عمرانی شهرداری آمل افتتاح و به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۷۰

با توجه به استقبال خوب شهروندان توسعه فضای سبز درون شهری(احداثپارک‌های محله‌ای) در مناطق مختلف شهر یکی از اصلی ترین برنامه های شهرداری است.

شهردار آمل از افتتاح ۲ پروژه عمرانی این شهر در چهارمین روز از هفته دولت خبرداد.
به گزارش ایلنا از آمل، احمد امیرسلیمانی ظهر امروز در آئین افتتاحیه این پروژه ها احداثساختمان مدیریت بحران را با هدف فرماندهی و تمرکز تیم های عملیاتی و امداد و نجات مستقر در شهرستان آمل در مقابله با وقوع شرایط بحرانی بیان و عنوان کرد: این پروژه با زیربنای کل ۷۰۰ متر مربع در دو طبقه احداثشده است که دارای سالن اسکان، سرویس های بهداشتی، حمام و رختکن، سرویس های بهداشتی ویژه معلولین، اتاق امداد و نجات، انبار امداد و نجات، سالن آتش نشانی به همراه انبار تجهیزات آتش نشانی، سالن اورژانس به همراه انبار اورژانس و… است.
وی تصریح کرد: عملیات ساختمانی این بنا با رعایت تمام آیین‌نامه استاندارد با دیوارها، سقف و پنجره‌های عایق حرارتی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی صورت گرفته است.
امیرسلیمانی با اعلام اینکه هزینه اجرای ساختمان اداری مدیریت بحران ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است، اذعان داشت: با توجه به اینکه این ساختمان جنب سالن مدیریت بحران احداثشده است از این سالن نیز در شرایط بحرانی به منظور اسکان و پشتیبانی در شرایط اضطراری استفاده می شود.
شهردار آمل با اشاره به راه اندازی پارک در محوطه شهرداری بیان داشت: این پارک با مساحت ۲ هزار متر مربع در محوطه شهرداری با هزینه ای معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداثشده است.
وی ادامه داد: با توجه به استقبال خوب شهروندان توسعه فضای سبز درون شهری(احداثپارک‌های محله‌ای) در مناطق مختلف شهر یکی از اصلی ترین برنامه های شهرداری است.
امیرسلیمانی توسعه سرانه فضای سبز شهری را مهم ارزیابی کرد گفت: فضاهای سبز و اماکن تفریحی ضمن تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص توسعه فضای سبز شهری به منظور ایجاد بستر های سالم و مطلوب برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و خانواده ها در چنین فضاهایی مهیا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز