خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

تورم و بالا بودن نرخ ارز یکی از علت های کاهش تولید است / استان مازندران مستحق توجه بیشتر به امر صنعت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۱۴

استان مازندران مستحق توجه بیشتر به امر صنعت است و علت اصلی حضور امروز ما نیز بازدید از برخی طرح های بزرگ استان و آشنایی با مشکلات موجود و رفع آن خواهد بود.

محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از کارخانه کک سازی سوادکوه مازندران گفت: امروز افتخاری بود که از طرف دولت به استان حاصلخیز مازندران سفر کردیم.

به گزارش ایلنا از ساری، وی هدف از این سفر را بازدید از طرح های صنعتی و معدنی استان و آشنایی با مشکلات موجود عنوان و تصریح کرد: معدن ذغال سنگ البرز یکی از معادن غنی کشور می باشد که بخشی از برداشت از این معدن به سال های قبل بر می گردد و هم اکنون هم دارد این برداشت انجام میشود.

نعمت زاده در ادامه گفت: طرح جدیدی توسط سازمان ایمیدرو تهیه و توزیع تهیه شده که خوشبختانه قراردادهای آن نیز بسته شده و کارهای مقدماتی نیز انجام شده است.

وی همچنین تصریح کرد: دوستان قول دادند که این طرح در اوایل سال آینده به بهره برداری برسد که در صددیم مساعدت لازم مالی هم صورت گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به پیشرفت ۵ درصدی کارخانه کک سازی مازندران اظهار داشت: سعی داریم در سال ۹۴ این پروژه به بهره برداری برسد تا نیاز کشور را با بکارگیری این پروژه تامین کنیم.

وی تورم و بالا بودن نرخ ارز در چند سال اخیر را یکی از علت های کاهش تولید نام برد و گفت: سیاست های مراقبتی و روند نزول تورم را دنبال خواهیم کرد.

نعمت زاده حمایت از تولید داخل را از تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اعلام و تصریح کرد: باید از تولید داخل حمایت منطقی کرده و از ظرفیت کامل کارخانه ها استفاده کنیم.

او با تاکید به توانمندی صنایع چوب و کاغذ مازندران در تولید کاغذ گفت: باید از صنایع چوب و کاغذ حمایت کنیم و حتما در این زمینه با وزارت ارشاد هماهنگی ها را انجام خواهیم داد.

وی در پایان گفت: استان مازندران مستحق توجه بیشتر به امر صنعت است و علت اصلی حضور امروز ما نیز بازدید از برخی طرح های بزرگ استان و آشنایی با مشکلات موجود و رفع آن خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز