خبرگزاری کار ایران

با گازدار شدن ۵روستای دشت‌سر؛

پرونده گاز مناطق دشت و جلگه آمل سال ۹۳ بسته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۲۷

الگوی بهینه مصرف گاز باید در بین مردم اجرایی شود و مردم نیز باید با مصرف بهینه فضا را برای بهره‌مندی دیگر افراد مهیا سازند.

مدیرعامل شرکت گاز منطقه‌ای مازندران گفت: پرونده گاز دو منطقه دشت و جلگخ شهرستان آمل قبل از اتمام سال‌جاری با بهره‌مندی ۵روستای این شهرستان در مازندران بسته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آمل: مدیرعامل شرکت گاز مازندران در افتتاحیه گازرسانی هفت روستای بخش دابودشت در جمع اهالی روستای مطهر با بیان اینکه گازرسانی در شهرستان آمل خوشبختانه با پیشرفت بسیار خوبی همراه بوده است، ابراز داشت: بخش دشت و جلگه‌ای این شهرستان در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری جشن پایان گازرسانی این دو منطقه خواهند بود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون پیمانکاران در پنج روستای بخش دشت‌سر این شهرستان مشغول به کار هستند، افزود: با اتمام لوله‌گذاری گاز روستاهای بلیران، زوارک، شهنه‌کلا، کمدره و مزرس پرونده گازرسانی به بخش‌های دشت و جلگه شهرستان آمل بسته می‌شود.

عرب‌مقصودی با اعلام اینکه مردم باید در مصرف گاز صرفه‌جویی داشته باشند، متذکر شد: الگوی بهینه مصرف گاز باید در بین مردم اجرایی شود و مردم نیز باید با مصرف بهینه فضا را برای بهره‌مندی دیگر افراد مهیا سازند.

این مسئول تعداد خانوارهای شهری گازدار این شهرستان را ۶۸ هزار و ۸۲۲ عدد دانست و گفت: در مجموع بیش از ۹۹ درصد از خانوارهای شهری آمل از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه آمل دارای پنج شهر بوده که دو شهر رینه و گزنگ در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی واقع شده‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه پیمانکاران در این ‍پروژه‌ها نیز با تعیین پیمانکار در حال پیشرفت و فعالیت هستند.

عرب مقصودی با اعلام اینکه طول شبکه موجب تغذیه و توزیع گاز اجرایی در این شهرستان یک هزار و ۴۶۵ کیومتر است، گفت: تعداد مصرف‌کنندگان خانگی این شهرستان ۹۶ هزار و ۴۳۷ مشترک بوده و مشترکان تجاری و صنعتی به ترتیب ۹۱ هزار و ۳۹۴ مشترک و ۴ هزار و ۲۹ مشترک هستند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران تعداد ایستگاه تقلیل فشار را در این شهرستان ۲۴ ایستگاه دانست و اذعان داشت: هفت ایستگاه سی ان جی نیز مشغول ارایه خدمات به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز در هفته گرامیداشت دولت و بزرگداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر در شهرستان آمل بار دیگر شاهد گازرسانی در این شهرستان هستیم و در بخش‌های دابودشت و دشت سر ۱۴ روستا با روشن شدن مشعل گازدار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز