خبرگزاری کار ایران

در دیدار تشکل های کارگری با مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی بیان شد؛

قانون الزام تامین اجتماعی قانونی که برای کارگران اجراء نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۷۶

مهمترین اتفاقی که برای کارگران پس از انقلاب به وجود آمد قانون الزام تامین اجتماعی بود که متاسفانه این قانون امروز اجرا نمی شود و فشار های زیادی بر جامعه کارگری و بازنشستگان تحمیل می شود.

به مناسبت هفته دولت، نماینده تشکل های کارگری با مدیرکل تعاون، و رفاه اجتماعی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا از ساری، به مناسبت هفته دولت، نمایندگان تشکل های کارگری با علی بابائی کارنامی، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران دیدار کردند.

نصرالله دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران در این دیدار با بیان اینکه همواره کارگران و بازنشستگان به دولتمردان و مدیران دولتی تکریم می کنند، گفت: در هفته دولت نباید از مشکلات گفت بلکه با تقدیر از زحمات دولتمردان در راستای هدف مقدس جمهوری اسلامی باید از آنها تقدیر کرد.

نصرالله دریابیگی با اشاره به شکل گیری خانه کارگر در قبل از انقلاب و حمایت های شهید مظلوم شهید بهشتی ادامه داد: یکی از بیاد ماندنی ترین یادگاری های نظام، قانون کار است.

وی افزود: مهمترین اتفاقی که برای کارگران پس از انقلاب به وجود آمد قانون الزام تامین اجتماعی بود که متاسفانه این قانون امروز اجرا نمی شود و فشار های زیادی بر جامعه کارگری و بازنشستگان تحمیل می شود.

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران تصریح کرد: خوشبختانه امروز با حضور کارگری در راس مدیریت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران ما شاهد تعدیل مشکلات کارگران هستیم.

دریابیگی با بیان اینکه قانون، میثاق ملی است گفت: متاسفانه امروز بسیاری از قوانین به نفع جامعه کارگری اجرا نمی شود و کارگران و بازنشستگان از عدالت اجتماعی سهمی نبردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز