خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری:

کالابرگ مرحله سوم نفت سفید مناطق فاقد گاز طبیعی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۹۶۶

به منظور ذخیره سازی سوخت زمستانی و تأمین نفت سفید مورد نیاز ساکنین نقاط کوهستانی و مناطق فاقد گاز طبیعی، کالابرگ مرحله سوم نفت سفید اعلام شد.

همزمان با فرارسیدن هفته دولت و دهه کرامت کلابرگ نفت سفید مربوط به مناطق فاقد گاز طبیعی اعلام شد.


به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساریسخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت: به منظور ذخیره سازی سوخت زمستانی و تأمین نفت سفید مورد نیاز ساکنین نقاط کوهستانی و مناطق فاقد گاز طبیعی، کالابرگ مرحله سوم نفت سفید اعلام شد.

رحیم محمدی افزود: از ابتدای سال تا کنون در بخش نفت سفید با توجه به گرمی هوا و توسعه شبکه گاز رسانی در منطقه ساری ۲۴ درصد کاهش مصرف داشته ایم اما با توجه به پایان یافتن فصل تابستان و شروع فصل سرما اعلام این مرحله در دستور کار قرار گرفته است تا هم استانی های عزیز با مراجعه به فروشندگی ها نسبت به دریافت نفت سفید اقدام نمایند تا با ذخیره سازی سوخت در فصل سرما مشکل سوخت نداشته باشند.

محمدی اظهار داشت: با توجه به اعتبار اعلام شده تا پایان آذر سال جاری از فرمانداریها و بخش داریها تقاضا داریم تا با صدور اطلاعیه ها جهت دریافت وذخیره سازی به موقع سوخت ما را در اطلاع رسانی وسوخت رسانی یاری فرمایند.
کالابرگ های اعلام شده به شرح ذیل می باشد
خانوارهای یک و دو نفره شماره کالابرگ ۳۳۹ مقدار ۵۰۰ لیتر
خانوارهای سه و چهار نفره شماره کالابرگ ۲۳۹ مقدار ۵۰۰ لیتر
خانوارهای پنج و شش نفره شماره کالابرگ ۵۳۹ مقدار ۶۰۰لیتر
خانوارهای ۷نفر به بالا شماره کالابرگ ۱۳۹ مقدار ۶۰۰لیتر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز