خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استاندار مازندران:

راه های مواصلاتی مازندران نیاز به تخصیص اعتبارات ملی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۱۸

برای اینکه شهروندان ایرانی را به راحتی از طریق راه های مواصلاتی، کنار گذرها و راه های فرعی به راحتی جابجا کنیم، نیاز به تخصیص بیشتر اعتبارات ملی است.

علی نبیان که در آیین تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهر سازی مازندران سخن می گفت، افزود: بیش از ۱۰ درصد تردد جاده ای خودروهای کشور در زمان مسافرت در مازندران به ثبت می رسد.

به گزارش ایلنا وی با بیان اینکه وزارت راه و شهر سازی در تخصیص اعتبار باید به این موضوع توجه کند، ادامه داد: برای اینکه شهروندان ایرانی را به راحتی از طریق راه های مواصلاتی، کنار گذرها و راه های فرعی به راحتی جابجا کنیم، نیاز به تخصیص بیشتر اعتبارات ملی است.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران به وجود ۱۰ هزار و۱۷۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی استان اشاره کرد و بیان داشت: از آنجاییکه هفت هزارو ۵۰۰کیلومتر راه روستایی و ۴۷درصد جمعیت استان نیز در روستاها زندگی می کنند، باید به راه روستایی توجه ملی شود.

ˈ حیدر نوروزیˈ مدیر کل جدید راه وشهر سازی مازندران نیز به اهمیت توجه ملی به مقوله راه استان اشاره کرد و گفت: تمام سران قوا باید به طرح های توسعه ای حمل نقل جاده ای، ریلی، هوایی، و دریایی مازندران توجه داشته باشند.

وی بر لزوم وحدت و تعامل بین شورای حمل ونقل و مسکن مازندران تاکید کرد و ادامه داد: من به عنوان مدیر کل جدید راه وشهر سازی ضمن تلاش شبانه روزی از آبروی خودم برای حل مشکلات راه استان مایه خواهم گذاشت.

وی مازندران را متعلق به همه شهروندان ایران دانست و اظهار داشت: برای ایجاد امنیت و آسایش در راه های مازندران توقع داریم که نگاه مسوولان ارشد کشور به این استان ویژه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز