خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران خبرداد

جریان شکافنده دریای تنکابن اعضای چهار نفره یک خانواده را بلعید

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۶۸

این حادثه در روز پنج شنبه ۱۳ شهریور در ساحل شهرستان تنکابن(پشت پارک شورا) و خارج از طرح سالم سازی دریا اتفاق افتاد که متأسفانه منجر به فوت چهار نفر از اعضای یک خانواده شد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران از غرق شدن خانواده چهار نفره در ساحل دریای تنکابن و خارج از طرح سالم‌سازی دریا خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان، دکتر عباسی افزود: این حادثه در روز پنج شنبه ۱۳ شهریور در ساحل شهرستان تنکابن(پشت پارک شورا) و خارج از طرح سالم سازی دریا اتفاق افتاد که متأسفانه منجر به فوت چهار نفر از اعضای یک خانواده شد.
بر اساس این گزارش اسامی غرق شدگان به شرح ذیل میباش.
۱ - مهدی حق شناس گرگابی، فرزند محمد، متولد ۱۳۶۴
۲ - حسن حق شناس گرگابی، فرزند محمد، متولد ۱۳۶۷
۳ - محمد شاه نظری، فرزند علی، متولد ۱۳۵۴
۴ - میثم شاه نظری، فرزند محمد، متولد ۱۳۷۸

این مقام اجرایی استان توصیه کرد: مردم استان، مسافران و گردشگران برای شنا کردن نواحی ساحلی تعریف شده و طرح های سالم سازی دریا را انتخاب کنند و به هشدارها و توصیه های ایمنی که در این زمینه ارائه شده توجه کنند تا دیگر شاهد چنین حوادثناگوار و تلخی نباشیم.

بنابراین گزارش غرقی ها اهل اصفهان و شهر شاهین شهر میباشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز