خبرگزاری کار ایران

بابایی درپیش از خطبه های نماز جمعه بابل:

ارزش اجتماعی کارکردهای بخش تعاونی مهم تر از کارکردهای اقتصادی آن است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۷۱

ارتقای کیفیت بهره وری تعاونی ها باید هدف اصلی تمام بخش های تعاون باشد ولی باید به یاد داشت که آموزش تعاونی ها نباید به بهای ارتقای کیفیت کنار گذاشته شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با محوریت تشریح برنامه های هفته تعاون طی سخنانی در پیش از خطبه نماز جمعه بابل گفت: ۱۲ هزار و ۶۰۷ تعاونی در استان در حال فعالیت است، که از این میان سه هزار و ۶۷۰ تعاونی بصورت راکد میباشد که این تعداد بدلیل متعدد از ادامه فعالیت با عنوان تعاونی خارج شده اند.

به گزارش ایلنا از بابل، بابایی کارنامی بابیان اینکه درپنج ماهه نخست امسال ۹۳ تعاونی تشکیل شده است، اظهارداشت: این تعاونی ها با سرمایه ای بالغ بر۸ میلیون و ۸۰۵ هزار ریال تشکیل و هزارو ۲۳ نفر نیز مشغول به کار شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: از رایزنی برای اخذ خط اعتباری مستقل از صندوق توسعه ملی برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی در این حوزه خبر دادو گفت: باید با تغییر باورها نسبت به تعاون از امکانات مختلف برای تقویت تعاونی ها در اشکال مختلف بهره مند شد.

وی ارزیابی اقتصادی از سهم بخش تعاون را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: ‌ارزش اجتماعی کارکردهای بخش تعاونی که مهم تر از کارکردهای اقتصادی آن است باید مورد ارزیابی قرار گرفته و به جامعه منعکس شود چرا که رویکرد سرمایه گذاران در این بخش نگاهی به تاثیرات اجتماعی فعالیت های اقتصادی دارد و این ارزش اجتماعی نباید هیچ گاه نادیده گرفته شود بلکه تشکل های تعاونی باید در این زمینه با اجرای طرح های مطالعاتی پیشگام باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه در بخش تعاون باید به سمت ایجاد تعاونی ها بزرگ، تعاونی های سهامی عام، تعاونی های فراگیر ملی و تعاونی ها دانش بنیان برویم، تصریح کرد: ارتقای کیفیت بهره وری تعاونی ها باید هدف اصلی تمام بخش های تعاون باشد ولی باید به یاد داشت که آموزش تعاونی ها نباید به بهای ارتقای کیفیت کنار گذاشته شود.

.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز