خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان فریدونکنار:

مدارس، مهم ترین کانون های آموزش فرهنگ ایرانی، اسلامی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۷۸

توسعه ی هر کشور رابطه ی مستقیمی با توسعه ی آموزش وپرورش آن کشور دارد، لذا برماست تا با توسعه ی آموزش وپرورش وتربیت جوانانی شایسته، آینده ی کشورمان را بیمه کنیم.

حسین زاده، فرماندار شهرستان فریدونکنار گفت: توسعه ی هر کشور رابطه ی مستقیمی با توسعه ی آموزش وپرورش آن کشور دارد

به گزارش ایلنا از ساری، محمدحسین زاده لداری، در حاشیه ی افتتاح دبستان ۶کلاسه ی مسلم بن عقیل روستای نوایی محله شهرستان فریدونکنار، آموزش وپرورش را مهمترین کانون آموزش فرهنگ ایرانی اسلامی دانست، که باید به تبیین وتعمیق آموزه های دینی در دانش آموزان همت گمارد.

وی با تقدیر از خیرین مدرسه ساز، حضور آن ها را در عرصه ی تعلیم و تربیت، نشان دهنده ی وجود ریشه های عمیق فرهنگی در جامعه دانست.

حسین زاده در ادامه افزود: در دنیای امروز که توسعه ی آموزش و پرورش، رابطه ی مستقیمی با توسعه ی کشورها دارد، امیدواریم بتوانیم در سایه ی سیاست های دولت تدبیر و امید و با تلاش همه ی دولتمردان در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب، جوانانی صالح و شایسته تربیت کرده تا آینده ی کشور بیمه شده و به سوی توسعه ی متعادل قدم برداریم.

وی بیان داشت: توسعه ی هر کشور رابطه ی مستقیمی با توسعه ی آموزش وپرورش آن کشور دارد، لذا برماست تا با توسعه ی آموزش وپرورش وتربیت جوانانی شایسته، آینده ی کشورمان را بیمه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز