خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

گسترش نظام تعاون یک اندیشه انقلابی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۱۳۵

سفارش به تعاون از آموزه های دینی ما است و دین مبین اسلام اعتقادبه همدلی و همراهی گروهی در جهت اقتصاد سالم دارد.

استاندار مازندران گفت: طی سالیانی که از انقلاب میگذرد تعاونی ها نتوانسته اند به جایگاه واقعی خود برسند.

به گزارش ایلنا از ساری ربیع فلاح جلودار در دیدار مدیرکل تعاون، کارورفاه احتماعی و اعضای اتاق تعاون و جمعی از تعاونگران بمناسبت هفته تعاون با بیان اینکه در دولت تدبیر وامید ما شاهد تعامل خوبی بین تشکلات و حرکت تازه در تعاونی ها هستیم گفت: سفارش به تعاون از آموزه های دینی ما است و دین مبین اسلام اعتقادبه همدلی و همراهی گروهی در جهت اقتصاد سالم دارد.

وی افزود: رشد وبالندگی بخش تعاونی ها موجب توسعه و اشتغال پایدار و رفع مشکلات اقتصادی و تورم میگردد.
استاندار مازندران با تاکید بر اینکه گسترش نظام تعاون یک اندیشه انقلابی است گفت: در شرایط کنونی و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمود های ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی تعاونی ها میتوانند در تحقق این خط مش و رهنمود نقش بسزایی داشته باشند.

فلاح تصریح کرد: یکی از راههای تثبیت اشتغال پایدارتقویت اتحادیه های تعاونی ها است و مسئولین با یک تعریف متعارف همسو و هم جهت باید تلاش کنند که بخش تعاون از رکود خارج و شریان های اقتصادی در مسیر اصلی قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در مازندران ازتحریم بعنوان یک فرصت نامبرد و اضافه نمود: نقش تعاونی های تولیدی یک نقش موثر و بی بدیل برای پشت سرگذاشتن تحریم ها و فشارهای اقتصادی است و باید با آسیب شناسی مشکلات این بخش از خرد جمعی به عملگرایی جمعی رسید.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی دولت مرتفع نمودن تنگنا های سرراه تولید است گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی مازندرا ن تقویت شرکت های تعاونی روستایی و کشاورزی در استان تاثیرگذار در حوزه اقتصاد استان خواهد داشت.

در ادامه این دیدارعلی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به تشریح برنامه های هفته دولت در مازندران پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز