خبرگزاری کار ایران

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری خبرداد:

سهم ۶۵ درصدی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری در تولید برق پایدار

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۱۸۰

در مرداد ماه سال جاری ۱۹۴ میلیون و۱۴۶ هزار لیتر نفت کوره به نیروگاه شهید سلیمی نکا جهت تولید برق پایدار اختصاص یافت.

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت: در مرداد ماه سال جاری ۱۹۴ میلیون و۱۴۶ هزار لیتر نفت کوره به نیروگاه شهید سلیمی نکا جهت تولید برق پایدار اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از ساری، حسینعلی طالبی با اشاره به گزارش گروه برنامه ریزی و راندمان معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه نکا گفت: در مرداد ماه سال جاری سهم نفت کوره ۶۵ درصد در تولید انرژی با تأمین ۱۹۴ میلیون و ۱۴۶ هزار لیتر بوده که موجب تولید ۳ میلیاردو ۳۳۴ میلیون و۵۳۷ هزارکیلو وات ساعت انرژی شده است.

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری افزود: ۶۴ میلیون ۲۵۸ هزارلیتر نفت کوره توسط مخزن دار راه آهن و۱۲۴ میلیون و۴۸۵ هزار لیتر آن توسط نفت کش و ۵ میلیون ۴۰۳ هزار لیتر مابقی توسط کشتی به نیروگاه نکا ارسال شده است.

طالبی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در تولید انرژی گاز هم سهم بسزایی دارد اما در سال گذشته به علت برودت هوا و قطع شدن گاز مصرفی نیروگاه بیش از ۲ میلیارد لیتر نفت کوره جهت تولید برق پایدار به نیروگاه اختصاص داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز