خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خبرداد:

رقابت بیش از ۴هزار داوطلب در آزمون استخدامی ۱۲ شهرداری مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۱۹۹

آمون استخدامی ۱۲ شهرداری جدید التاسیس مازندران روز جمعه ۲۱ شهریور با شرکت ۴۳۳۲ داوطلب برگزار خواهد شد.

کمیته اجرایی آزمون استخدامی شهرداریهای جدید التاسیس مازندران به ریاست نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از ساری، نبیان بر رعایت دقیق ضوابط و دستورالعمل استخدامی تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا این آزمون در کمال صحت و سلامت برگزار شود و انتظار می رود کلیه مراحل انجام آزمون دقیقا بر اساس مقررات صورت پذیرد.


علی نبیان افزود: آمون استخدامی ۱۲ شهرداری جدید التاسیس مازندران روز جمعه ۲۱ شهریور با شرکت ۴۳۳۲ داوطلب برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری آزمون باید زمینه های لازم برای مصاحبه تخصصی و تطبیق مدارک صورت گیرد و در همه این مراحل عدالت را باید مبنای کار قرار داد.


نبیان فعالیت ستاد رفع نقص آزمون را متذکر شد و ابراز امیدواری نمود تا با همکاری همه واحدهای دخیل در این آزمون شاهد برگزاری هر چه بهتر آزمون استخدامی شهرداریهای جدیدالتاسیس مازندران باشیم.

در ادامه اعضای جلسه به بیان آخرین وضعیت و هماهنگی های لازم در زمینه برگزاری آزمون نمودند و تصمیماتی در این زمینه گرفته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز