خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی مازندران:

بازنشستگان آینه شکسته نیروی مولد هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۲۶۱

بازنشستگان آینه جامعه مولد است ولی این آینه ترک خودره و شکسته شده است. / در شرایط کنونی بسیاری از بازنشستگان با سیلی صورت خود را سرخ می کنند.

اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی مازندران در محل دفتر کانون بازنشستگان و مستمری بگیران کارگری مازندران برگزار گردید.

به گزارش ایلنا از ساری، رئیس هئیت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران از برگزاری هفته بازنشستگان تامین اجتماعی خبرداد.

نصراله دریابیگی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران و بازنشستگان است تصریح کرد: تحمیل کردن دیگر اقشار به این صندوق وسر سفره این سازمان با توجه به عدم تعهد دولت در خصوص پرداخت دیون خود خلاف شرع و غیر قابل باور است.

وی با اشاره به اینکه از ۲۶ مهر لغایت اول آبان به نام هفته بازنشستگان نامگذاری شده است تصریح نمود: در این هفته بازنشستگان بنا دارند به بازگو کردن مسائل و مشکلات خود بپردازند.

رئیس هیات مدیره بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه احترام به مسئولین احترام به ولایت و نظام است گفت: در این هفته ضمن دیدار با همه مسئولین استان و نماینده ولایت فقیه بار دیگر با آرمانهای نظام تجدید میثاق خواهیم کرد.

دریابیگی خاطر نشان کرد: یکی از دلایل رشد به فزونی مرگ و میر بازنشستگان فضارهای اقتصادی است و امروز و در شرایط کنونی بسیاری از بازنشستگان با سیلی صورت خود را سرخ می کنند.

رئیس هئیت مدیره کانون کارگری بازنشستگان و مستمری بگیران مازندران یاد آور شد: بازنشستگان آینه جامعه مولد است ولی این آینه ترک خورده و شکسته شده است.
گفتنی است هفته بازنشستگان از ۲۶ مهر لغایت اول آبان می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز