خبرگزاری کار ایران

همزمان با چهارمین روز هفته تعاون؛

اخذ مالیات از بخش تعاون خلاف قانون است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۹۰

براساس ماده ۱۳۳ قانون اساسی معافیت مالیاتی باید برای تمام انواع شرکت‌های تعاونی از جمله تولید، توزیع مصرف اجرایی شود.

همزمان با چهارمین روز هفته تعاون همایش بررسی مشکلات تعاونی های غرب استان با حضور علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، اکبری رییس اداره امور شعب بانک توسعه تعاون استان و جمعی از تعاونی های غرب مازندران در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت شهرستان نور برگزار گردید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل، علی بابایی کارنامی در این جلسه طی سخنانی گفت: بخش تعاون با مشکلاتی مواجه است که ضرورت دارد موانع اصلی گسترش وتوسعه بخش تعاون مورد توجه واقع شود.

وی یکی از دغدغه‌های مهم بخش تعاون را عدم بخشودگی مالیاتی بر خلاف قانون بیان کرد و گفت: براساس ماده ۱۳۳ قانون اساسی معافیت مالیاتی باید برای تمام انواع شرکت‌های تعاونی از جمله تولید، توزیع مصرف اجرایی شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه در بخش تعاون باید به سمت ایجاد تعاونی ها بزرگ، تعاونی های سهامی عام، تعاونی های فراگیر و دانش بنیان برویم، تصریح کرد: ارتقای کیفیت تعاونی ها باید هدف اصلی تمام بخش های تعاون باشد البته آموزش در این بخش مسئله مهمی است.

شایان ذکر است در پایان این جلسه تعاونی های حاضر به بیان مشکلات خود در حوزه های مختلف از قبیل تسهیلات سرمایه در گردش، مشکلات حقوقی و… پرداختند و پاسخ های لازم را دریافت نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز