خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز از دست دولت در مازندران خارج شده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۵۶

پیشگیری و جلوگیری از رشد ساخت و ساز غیر مجاز از دست دولت در مازندران خارج شده است و با تجهیز امکانات برای محیط بانان باید از این فرآیند ناخوشایند جلوگیری کرد.

استاندار مازندران در جلسه شورای اداری که با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس محیط زیست کشور برگزار شد، اظهار داشت: بحران ساخت و سازهای غیر مجاز از معضلات بزرگی است که محیط زیبای مازندران را مورد هجمه قرار داده است.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح افزود: پیشگیری و جلوگیری از رشد این معضل از دست دولت در مازندران خارج شده است و با تجهیز امکانات برای محیط بانان باید از این فرآیند ناخوشایند جلوگیری کرد.

فلاح با اشاره به اینکه مسئله محیط زیست از توفیقات دولت تدبیر و امید است، گفت: شخص رئیس‌جمهور در بحث‌های کلان کشوری، همواره بر مقوله محیط زیست تاکید دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه رهبری هم بر این مسئله تاکید دارند و در قانون اساسی هم اشاره شده است، گفت: توجه به مسائل زیست محیطی از رویکردهای مهم دولت است.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود: در استان مازندران وفاق و همدلی برای کار و تلاش وجود دارد ودر اهداف برنامه های دولت، مسئولین استانی و دستگاههای اجرایی حرکت می نمایند.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ درصد وسعت اراضی مازندران تحت پوشش و حفاظت سازمان محیط زیست است گفت: آسیب‌هایی که امروز در مسئله محیط زیست مطرح است، از مسائل مهمی است که دولت با جدیت در حال پیگیری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز