خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نور:

محور روستایی دینکوه نور تعریض و زیرسازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۶۷

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نور از عملیات تعریض و زیرسازی محور روستایی دینکوه این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نور از عملیات تعریض و زیرسازی محور روستایی دینکوه این شهرستان به طول ۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید صمد مصطفی نژاد ضمن اعلام این خبر گفت: شهرستان نور به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می کنند. وی تصریح نمود: از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال علی الخصوص ایام تعطیلات پر ترافیک و پر رفت و آمد بوده که در میان نیزمحورهای روستایی و ییلاقی این منطقه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

وی تصریح نمود: از این رو این اداره در راستای برنامه ها و اهداف خود در زمینه بهسازی و ایمن سازی راههای تحت پوشش خود اقدامات گسترده ای را در دستور کار خود داشته که از جمله آنها می توان به عملیات تعریض و زیرسازی محور روستایی " دینکوه " این شهرستان به طول ۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۵۰۰ میلیون ریال اشاره نمود.


مصطفی نژاد در خصوص دیگر اقدامات این اداره در زمینه ایمن سازی راههای تحت پوشش خود اظهار داشت: اجرای عملیات شن ریزی راه روستایی " نشو " و اجرای دیوار و مرمت پل " ایوالش " راه فرعی بلده را از دیگر فعالیتهای این اداره برشمرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نور اظهار داشت: از ۱۰۱۵۵ کیلومتر راه موجود در مازندران، مقدار ۶۰۶کیلومتر در شهرستان نور واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز