خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و تربیت بدنی بهشهر خبرداد:

شرکت بیش از ۹ هزار دانش آموز بهشهری در فعالیت های تابستانی

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۲۶۷

در شهرستان بهشهر برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ۱۰۰ پایگاه زیر نظر آموزش و پرورش اجرا می شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی بهشهر گفت: ۹هزار و ۹۴ دانش آموز بهشهری با شرکت در فعالیت های اوقات فراغت امسال، تابستان گرم خود را، بهاری کردند.

به گزارش ایلنا از ساری، مصطفی جعفری معاون پرورشی و تربیت بدنی بهشهر ضمن موفقیت آمیز بودن طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان، اظهار داشت: ۹هزار و ۹۴ دانش آموز بهشهری با شرکت در فعالیت های اوقات فراغت امسال، تابستان گرم خود را، بهاری کردند.

جعفری با اشاره به افزایش چند درصدی حضور دانش آموزان در این طرح، تصریح کرد: در شهرستان بهشهر برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ۱۰۰ پایگاه زیر نظر آموزش و پرورش اجرا می شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی بهشهر در ادامه به برنامه های ارائه شده در طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس های آموزش احکام و قرآن، فرهنگی، هنری، تربیتی، اردویی و همچنین آموزش رشته های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال، دارت و شطرنج از جمله این برنامه هاست.

مصطفی جعفری در پایان ضمن تقدیر از اولیای دانش آموزان شرکت کننده در این طرح، اعتماد آنان به آموزش و پرورش بهشهر را از عوامل اصلی استقبال دانش آموزان از برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز