خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری عنوان کرد:

استفاده از تشکل ها ی مردم نهاد در رفع مشکلات مدارس

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۶۹

تمهیدات و شرایط لازم برای بازگشایی مدارس در ساری با همکاری روسای نواحی و بخشداران مهیا شده است.

جلسه فرماندارمرکز استان با مدیران آموزش پرورش ناحیه یک و دو و بخش دودانگه و چهاردانگه ساری در آستانه شروع فصل بازگشایی مدارس، جهت بررسی نقطه نظرات و اتخاذ تصمیمات لازم برگزار شد

به گزارش ایلنا از ساری، جواد واحدی فرماندار مرکز استان، در جلسه هماهنگی شروع فصل بازگشایی مدارس این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، گفت: تمهیدات و شرایط لازم برای بازگشایی مدارس در ساری با همکاری روسای نواحی و بخشداران مهیا شده است.

وی افزود: ایجاد نشاط و شادابی در مدارس در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ باید در دستور کار قرار گیرد و کمبودها و نارسایی های تعلیم و تربیت شهرستان باید شناسایی شوند تا اقدام لازم برای رفع آنها صورت گیرد.

واحدی درادامه گفت: تشکل های مردم نهاد و انجمن های اولیا و مربیان مدارس آبادان ظرفیت های بسیار خوبی هستند که باید به بهترین نحو از آنها استفاده کرد.

وی فصل بازگشایی مدارس را فصل نواختن زنگ آگاهی دانست و اظهار کرد: آگاهی دادن به نسل جدید جامعه از وظایف آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی است.

فرماندار مرکز استان یادآور شد: خط کشی جلوی مدارس، تجدید خط کشی عابران پیاده در سطح شهر و رنگ آمیزی جداول از جمله مواردی است که باید تا قبل از بازگشایی مدارس به منظور سهولت رفت و آمد دانش آموزان انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز