خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

همایش ویژه مادران و همسران شهدا برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۸۴

یکی از برنامه های مهم هفته دفاع مقدس همایش نقش زنان در ۸ سال دفاع مقدس و امروز جنگ نرم است که در شهرستان نوشهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: این اداره کل برنامه های ویژه و متنوعی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده است.

مریم جمشیدی در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان داشت: در این هفته مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی به حضور نماینده ولی فقیه در استان رسیده و ارائه گزارش خواهند نمود.

وی افزود: کارگاه آموزشی(آسیب شناسی رسانه های نوین) و کارگاه آموزشی «حفظ و نهادینه سازی ارزشهای دفاع مقدس» از جمله کارگاه های آموزشی ویژه بانوان است که در این هفته برگزار می گردد.

جمشیدی با اشاره به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و عفاف وحجاب، تصریح کرد: در این هفته نشست دهیاران زن سراسر استان با مسئولین و نشست صمیمی بانوان شاغل ایثارگر با استاندار در استانداری برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری همایش بزرگ ویژه مادران و همسران شهدا خبر داد و گفت: یکی از برنامه های مهم این هفته همایش نقش زنان در ۸ سال دفاع مقدس و امروز جنگ نرم است که با همکاری بسیج خواهران شهرستان های نوشهر، چالوس، نور، کلاردشت در شهرستان نوشهر برگزار خواهد شد.

وی برگزاری جشنواره زوجهای خوشبخت، نشست صمیمی بانوان شاغل ایثارگر با استاندار، اجرای رایگا ن نمایش(اینجا شهیدآباد است) با محتوای خاطرات مادران شهدا و برگزاری تور صنعتی با حضور مشاوران دستگاههای اجرایی را از جمله دیگر برنامه های ستاد بانوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ایام این هفته ذکر کرد.

مریم جمشیدی ادامه داد: برگزاری شب شعر و خاطره گویی دفاع مقدس در مدارس و محافل مختلف، بازدید مشاورین دستگاههای اجرایی از نیروگاه شهید سلیمی و سد شهید رجایی، اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان کارمند و تجلیل از برگزیدگان، درج وصیت نامه شهدای زن در سایت امور بانوان و برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه بانوان شاغل هم در این هفته و در شهرستان های مختلف اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز