خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دفاع مقدس و برای پنجمین سال متوالی؛

نمایشگاه سنگر عشق در شرکت گاز مازندران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۱۷

همزمان با هفته دفاع مقدس و برای پنجمین سال متوالی، نمایشگاه سنگر عشق در شرکت گاز مازندران افتتاح شد.

همزمان با هفته دفاع مقدس و برای پنجمین سال متوالی، نمایشگاه سنگر عشق با حضور مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران، مسئولین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و مسئولین و مدیران در شرکت گاز مازندران افتتاح شد.

به گزارش، " محسن عرب مقصودی " مدیرعامل شرکت گاز استان صبح امروز ۳۱ شهریورماه در این مراسم، هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار و دلاوری ملت غیور ایران در دفاع از اعتقادات و خاک میهن اسلامی دانست و گفت: خاطرات ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، ذخائر و منابع بسیار ارزشمندی هستند که باید از آنها بهره مند شد.

وی، فرهنگ عاشورایی را از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: فرهنگ هشت سال دفاع مقدس نیز دست مایه بسیار ارزشمندی برای امروز خواهد بود.

عرب مقصودی با بیان این مطلب که " آنچه شهدا را برجسته کرد خلوص آنها بود "، افزود: انشاا… خداوند توفیق دهد در سایه وجود ولایت و به برکت هشت سال دفاع مقدس، ادامه دهنده خوبی برای راه شهدای گرانقدر باشیم.

" شهرام نوری " مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: گاز مازندران از پایگاه های نمونه استان و کشور است که فعالیت های بسیار درخشانی در حوزه های مختلف داشته است.

وی با بیان اینکه " دفاع مقدس برگ زرینی است که در تاریخ ایران می درخشد "، افزود: ملت ایران با وحدت نظر حول محور رهبری، از آزمایشی بزرگ مانند دفاع مقدس سربلندتر از هر دوره تاریخی دیگر بیرون آمد.

نوری رسالت امروز بسیجیان را دفاع از انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی و تبعیت کامل از مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: ملاک بسیجیان باید خدمتگزاری به مردم باشد و امروز مدیران و کارمندان ادارات وظیفه بسیار سنگینی در این خصوص بر عهده دارند.

لازم به ذکر است پیش از این مراسم نیز ایستگاه صلواتی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیران و کارکنان بسیجی گاز مازندران، برپا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز