خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی جهانگردی؛

برترین خدمت رسانان گردشگری مازندران ۵ مهر ماه معرفی می شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۴۲

برترین خدمت رسانان گردشگری استان مازندران در بخش خصوص ۵ مهرماه همزمان با روز جهلانی جهانگردی معرفی می شوند.

دبیر برگزاری برنامه های روز جهانی جهانگردی و مسئول روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار داشت: برترین خدمت رسانان گردشگری استان مازندران در بخش خصوص ۵ مهرماه همزمان با روز جهلانی جهانگردی معرفی می شوند.

به گزارش ایلنا از ساری، مهران حسنی اظهار داشت: در این روز تمامی کارکنان و دست اندرکاران تاسیسات گردشگری استان تحت عنوان مراسم پاسداشت روز جهانی جهانگردی گرد هم می آیند تا از زحمات بهترین ها در رشته های مدیریت، میزبانی، خانه داری، آشپزی، پذیرشگر، راهنمایان گردشگری و همچنین سرمایه گذاران و کارآفرینان برتر در حوزه توریسم تقدیر گردد.

وی گفت: به مناسبت روز جهانی جهانگردی، با اهدای بسته های فرهنگی از نخستین مسافران ورودی در تمامی محورهای استان استقبال خواهد شد و زنگ گردشگری به نشانه روز جهانی جهانگردی در برخی مدارس استان به عنوان گردشگر پذیرترین استان کشور به صدا در می آید.

دبیر برگزاری روز جهانی جهانگردی یادآور شد: تور یک روزه راهنماییان گردشگری استان مازندران، برگزاری مسابقات خاطره نویسی، نقاشی و کلاسهای آموزشی، حضور در گلزار شهدا ودیدار با جانبازان و خانواده معظم شهدا و همچنین افتتاح سفرخانه سنتی آوینای قائم شهر و دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی ماجرا جویان کرانه پارس شهرستان ساری نیز از دیگر برنامه های این روز است.

گفتنی است ۷۶۹ تاسیسات گردشگری دارای پروانه فعالیت در استان مازندران وجود دارد ۳۴۰ واحد پذیرایی، ۲۱۶ دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و ۱۸۳ واحد اقامتی اعم از هتل، متل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر و چندین مجتمع و مرکز تفریحی، کمپینگ و سفرخانه سنتی در سراسر استان در بخش گردشگری فعالیت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز