خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

حمایت از واحدهای تولیدی وظیفه همه مسئولین می باشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۵۴

حمایت از واحدهای تولیدی با توجه به مشکلات پیش روی تولید وظیفه همه مسئولین می باشد که در برنامه های این اداره کل به صورت مستمر پیگیری می شود.

علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صبح امروز با حضور در شهرستان محمودآباد ضمن دیدار با فرماندار از دو واحد صنعتی صنایع غذایی کوچین و شرکت مهندسی ایمن تک طبرستان در شهرک صنعتی تشبندان این شهرستان بازدید نمود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل، علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این بازدید گفت: حمایت از واحدهای تولیدی با توجه به مشکلات پیش روی تولید وظیفه همه مسئولین می باشد که در برنامه های این اداره کل به صورت مستمر پیگیری می شود.

وی با اشاره به بهره وری پایین نیروی کار در استان افزود: باید با ابزارهای مختلف از قبیل اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل در کارخانه های استان نسبت به افزایش بهره وری نیروی کار اقدام نماییم.

بابایی کارنامی تصریح کرد: بسیاری از کارفرمایان و کارگران از مشاوره های اداره کل و ادارات شهرستانها استفاده نمی کنند و این باعثمیشود در فضای کسب و کار با مشکلات بزرگی مواجه شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه روابط کار به سمت بهبود فضای کسب و کار و ترویج فرهنگ کار مناسب پیش می رویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز