خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

خون شهداء باعثشد ایران تبدیل به جزیره ی با ثبات و امن، برای ملت باشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۷۱

ما با تمام وجود هرآنچه که داریم را طبق اخلاص می گذاریم و در راه خدمت صادقنه به مردم، تحت نظارت آیت الله معلمی و نظارت وی در راه توسعه و پیشرفت شهرستان گام بر می داریم.

فرماندار قائم شهر گفت: خون شهداء باعثشد ایران تبدیل به جزیره ی با ثبات و امن، برای ملت باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در دیدار مسئولین و نهادهای اجرایی قائم شهر با امام جمعه این شهرستان بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با بیان اینکه این هفته یادآور رشادت و شهامت جوانانی است که از خون پاک خود گذشتند اظهار داشت: در آن دوران ایران در یک کفه ترازو بود و همه دنیا در طرف دیگر اما این عزیزان از پای ننشستند و قهرمانانه از مرز و بوم این کشور دفاع کردند.

وی به وجود پربرکت و موثر آیت الله معلمی اشاره کرد و افزود: وجود امام جمعه مردمی و دانا در شهرستان قائم شهر باعثایجاد همدلی و وفاق بیشتر در بین مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان شده است.

محمدی ادامه داد: ما با تمام وجود هرآنچه که داریم را طبق اخلاص می گذاریم و در راه خدمت صادقنه به مردم، تحت نظارت آیت الله معلمی و نظارت وی در راه توسعه و پیشرفت شهرستان گام بر می داریم.

فرماندار شهرستان قائم شهراز آیت الله معلمی بعنوان سرمایه ای برای مجموعه مازندران نام برد و تاکید نمود: این عزیز نماینده مقام معظم رهبری در استان و شهرستان است و از این رو می توان گفت: آیت الله معلمی بواسطه تقدیم دوشهید، وارثانقلاب می باشد.

وی به حضور پربرکت مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: وجود رهبری دانا و فرزانه باعثایجاد امنیت در ایران شده است و ملت از برکات امنیت که جز خصوصیات زندگی بشر است برخوردار شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر گفت: همه ی اندیشه ی دشمنان بر این بود که بعد از ارتحال امام خمینی(ره) کشور دچار طوفان خواهد شد و فضا برای توطئه ی آنان مهیا خواهد شد اما حضور خلف شایسته ی ایشان با همان شجاعت و صلابت، همه نقشه های پلید آنان را نقش برآب نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز