خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران:

معلمان ما سرشار از آموزه های علمی و عملی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۷۲

در کشور ما دو نهاد خانواده و آموزش و پرورش مهمترین و تاثیر گذارترین نهاد بر ارزشها و هنجارهای اجتماعی هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: تقارن بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس، نوید بخش انتقال ارزشهای دینی و اسلامی در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " علی شادمان " در مراسم جشن شکوفه ها که بصورت نمادین در دبستان شهید مسعود دهقان قائم شهر برگزار شد با بیان اینکه تقارن بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس فضای خوب و معنوی را در کشور بوجود آورده است اظهار داشت: ما آرامش امروزایران را مدیون خون پاک شهدایی هستیم که در راه دفاع از کشور از همه چیز خود گذشتند.

وی ادامه داد: در کشور ما دو نهاد خانواده و آموزش و پرورش مهمترین و تاثیر گذارترین نهاد بر ارزشها و هنجارهای اجتماعی هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

شادمان با بیان اینکه در هفته ی دفاع مقدس جلوه های حضور امام(ره) در آن متبلور است افزود: تقارن بازگشایی مدارس و هفته ی دفاع مقدس را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این فرزندان ادامه دهنده ی منویات مقام معظم رهبری باشند.

این مسئول اظهار داشت: در تمام کشورهای دنیا، سرمایه گذاری هایی روی خانواده و آموزش و پرورش انجام شده تا با پیشرفت جامعه از سنتی به فراصنعتی، نهاد انسانها نیز ترقی نماید.

وی افزود: خوشبختانه ما معلمان ارزشمندی داریم که تفکر آنها مملو از آموزه های علمی و عملی است و این مهم، فرصت بزرگی در اختیار جامعه قرار داد تا دانش آموزان را برای ساختن آینده ای بهتر تربیت کنند.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: امروز اولین روز مدرسه، برای ۴۲هزار ۷۳۰نفر دانش آموز پایه اول ابتدایی در استان مازندران است.

سید علی قاسمی، از امروز بعنوان روز شکوفه ها نام برد و افزود: مدرسه فضایی است که این شکوفه های زندگی را به شکفتن وا می دارد.

وی ادامه داد: امروز دانش آموزان کلاس اولی، بهمراه والدین ود پا به مدرسه گذاشتند و امیدواریم با کمک معلمان دلسوز امروز به خاطره انگیز ترین روز برای این نوگلان تبدیل شود.

گفتنی است در این مراسم که با حضور تنی چند از مسئولین شهرستانی و استانی برگزار گردید، زنگ اولین روز مدرسه توسط مادر شهید مسعود دهقان نواخته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز