خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

بزرگترین تلویزیون شهری مازندران در میدان هزارسنگر آمل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۵۰

همزمان با هفته دفاع مقدس بزرگترین تلویزیون شهری استان مازندران در میدان هزارسنگر شهرستان آمل افتتاح شد / برای تلویزیون شهری شهرستان آمل چهارصد میلیون تومان هزینه شده است.

همزمان با هفته دفاع مقدس بزرگترین تلویزیون شهری استان مازندران در میدان هزارسنگر شهرستان آمل افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، مراسم افتتاح بزرگترین تلویزیون شهری استان با حضور سرهنگ خادم فرمانده سپاه ناحیه آمل، شفیع زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل، خسروابرهیم زاده رییس شورای شهر آمل، نورانی رییس اطلاعات آمل، طالبی داداستان شهرستان آمل و امیرسلیمانی شهردار آمل حضور داشتند برگزار گردید.

سرهنگ علی خادم فرمانده سپاه ناحیه آمل در این مراسم گفت: دفاع مقدس بعنوان یک گنجینه ارزشمند برای طول تاریخ انقلاب اسلامی است و ما داریم فاصله زیادی از دفاع مقدس میگیریم.

سرهنگ خادم گفت: باید بدانیم دفاع مقدس ما بعنوان یک میراثمعنوی راهبردی تمام نشدنی برای ایران اسلامی است.

وی افزود: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های متعددی را در سطح شهرستان در نظر گرفتیم که یکی از این برنامه ها افتتاح تلویزیون شهری است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل ادامه داد: سازمان بسیج کشور در استان مازندران سه شهرساری، چالوس و آمل را برای احداثتلویزیون شهری انتخاب کرده است.

خادم با بیان اینکه تلویزیون شهری شهرستان آمل با حدود۳۲ متر مربع مساحت بزرگترین تلویزیون شهری استان محسوب میشود افزود: برای تلویزیون شهری شهرستان آمل چهارصد میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت: میتوانیم در مهارت افزایی، مقابله با چالش های اجتماعی و کاهش جمعیت از تلویزیون شهری شهرستان آمل استفاده کنیم.

خادم در پایان متذکر شد: میتوانیم در این تلویزیون به مناسبت های مختلف برنامه های صدا وسیما را پخش کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز