خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

اطلاعات آماری، مبنای تصمیم گیری و برنامه ریزی مدیران است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۵۰۶

از اطلاعات بدست آمده در حوزه ی کشاورزی، توسعه و برنامه ریزی های آتی کشور استفاده خواهد شد.

فرماندار قائم شهر گفت: سرشماری عمومی کشاورزی، کار سخت و مهم است و بر اساس قانون هر ده سال یکبار انجام می شود.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی در مراسم آغاز سرشماری کشاورزی سال ۹۳ که در هنرستان علامه طبرسی قائم شهر برگزار شد، با بیان اینکه فرمان اجرای سرشماری عمومی کشاورزی سال ۱۳۹۳ از سوی ریاست جمهور ابلاغ و از ۵ مهر تا ۱۷ آبان همزمان با کل کشوردر استان مازندران، برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سرشماری کاری است که نیاز به همدلی مسئولین، دهیاران و مردم دارد و مجموعه شهرستان باید در انجام آن کمک کنند و بر اساس قانون عمل نمایند.

مهدی محمدی با بیان اینکه طرح سرشماری، دقت و ظرافت خاصی را می طلبد افزود: آمارگیران باید به دقت همه مسائل را پرس و جو کنند و بر اساس آن پرسشنامه را پر کنند.

فرماندار قائم شهر به اهمیت کار مامورین سرشماری اشاره و خاطر نشان کرد: نتیجه آمار و اطلاعاتی که بدست می آید مبنای تصمیم گیری مدیران در حوزه تصمیم گیری برای شهروندان است.

وی ادامه داد: از اطلاعات بدست آمده در حوزه ی کشاورزی، توسعه و برنامه ریزی های آتی کشور استفاده خواهد شد لذا از روستاییان خواست با مامورین آمارگیر همکاری لازم را انجام دهند.

محمدی با بیان اینکه امکانات ما محدود می باشد و کار سنگینی پیش رو داریم افزود: این طرح با ۲۶ مامور، ۴ کارشناس فنی، ۷ کمیته اجرایی، یک مدیر، یک رییس ستاد و یک قائم مقام و در مجموع ۴۰ نفر در قائم شهر انجام می شود.

فرماندار قائم شهر در پایان گفت: طرح سرشماری عمومی کشاورزی از امروز، در ۱۱۶ روستای قائم شهر که شامل ۲۵ حوزه روستایی با حدود ۳۰ هزار نفر بهره بردار می باشد آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز