خبرگزاری کار ایران

معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان مازندران خبرداد:

پلمپ ۳۰ کمپ ترک اعتیاد در استان مازندران / فعالیت ۶۵مرکز کمپ ترک اعتیاد در استان

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۲۷

معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان مازندران از پلمپ شدن ۳۰ کمپ ترک اعتیاد در استان خبر داد.

معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان مازندران از پلمپ شدن سی کمپ ترک اعتیاد در استان خبر داد.

رمضانعلی گلچوبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آمل گفت: در سطح استان مازندران ۷۰ مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی برای ازدواج وجود دارد و یکی از کارهایی که این مراکز مشاور انجام مید هند آموزش های پیش از ازدواج است.

وی افزود: جوانانی که قصد ازدواج دارند میتوانند با مراجعه به این مراکز انتخابی درست در انتخاب همسر داشته باشند و زوجینی که ۵سال از ازدواج آن ها میگذرد میتوانند برای آموزش های خانواده به این مراکز مراجعه کنند.

گلچوبی ادامه داد: مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی ازدواج در همه ی شهرستان های استان مازندران فعال است.

معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه در کمپ های ترک اعتیاد باید پزشک و روانشناس حضور داشته باشند خاطرنشان کرد: با همت شورای هماهنگی استان در ماه های اخیر ۳۰ کمپ غیرمجاز در استان پلمپ شده اند و الان هیچ کمپ غیر مجازی در استان فعالیت نمی کند.

گلچوبی در پایان گفت: ۶۵مرکز کمپ ترک اعتیاد در استان فعالیت می کنند و هدف ما این است تا پایان سال تعداد این کمپ ها را توسعه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز